بدرقه تیم های ملی نونهالان با حضور نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک

مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، با حضور در فدراسیون تکواندو در مراسم بدرقه ملی پوشان نونهالان اعزامی به رقابت های جهانی شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهین فرهادی زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک امروز چهارشنبه اول شهریورماه 1402 با حضور در فدراسیون تکواندو در مراسم بدرقه تیم های ملی تکواندو نونهالان پسر و دختر اعزامی به رقابت های جهانی بوسنی و هرزگووین 2023 نیز شرکت کرد.

در این مراسم  که اصغر رحیمی دبیرکل و مدیرفنی تیم های ملی، لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، علی تاجیک رئیس سازمان تیم های ملی و حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کارگر مسئول فرهنگی فدراسیون تکواندو نیز حضور داشتند، ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کارگر در مورد مسائل فرهنگی و تاثیر شهدا بر موفقیت ورزشکاران صحبت هایی را بیان کرد.

پس از آن فرهادی زاد ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان گفت: شما عزیزان مسیر طولانی طی کرده اید تا به پیراهن تیم ملی رسیده اید؛ با توجه به انگیزه ای دارید مطمئنا در این مسابقات و سایر رویدادها کشورمان را سربلند خواهید کرد.

او ادامه داد: از همین ملی پوشان در آینده قهرمانان نامداری بیرون می آید و امیدوارم تک تک این عزیزان مسیر پیشرفت را به خوبی طی کنند.

فرهادی زاد افزود: مربیان و سرپرستانی که کنار شما هستند زحمات زیادی را برای شما کشیده اند و ما امید زیادی داریم تا با تلاش خود برای کشورمان مدال آوری کنید.

در این مراسم محمدحسین تقی پور عضو تیم ملی نونهالان پسر متن سوگند نامه را نیز قرائت کرد.

  • 13:53
  • 1402/06/01
  • 2321