تکواندو قهرمانی نونهالان جهان- سارایوو

رقبای ۵ تکواندوکار ایران در روز نخست مشخص شدند

برنامه روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان مشخص شد و طی آن ۵ نماینده ایران به دیدار حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از ساعت 10:۳۰ دقیقه صبح فردا دوشنبه ششم شهریور ماه با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی بوسنی و هرزگوین در هتل «هیلز» شهر بوسنی آغاز می شود.

در روز نخست مبارزات اوزان ۴۸- و ۵۱- کیلوگرم در گروه پسران، ۴۳-، ۴۵- و ۴۸- کیلوگرم در گروه دختران برگزار می شود که آرین اکبری منش، معیدعبداللهی، نازنین زهرا مرادی،معصومه ربیعی و فاطمه کلاسنگیانی از تیم ایران به دیدار رقبای خود می روند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم(۱۴۸cm) معید عبداللهی دور نخست «بوگدان باربوتا» از مقدونیه را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده هند و قزاقستان می رود. در این وزن ۳۲ تکواندوکار وزن کشی کرده اند.

آرین اکبری منش در وزن ۵۱- کیلوگرم (۱۵۲cm) که ۲۴ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست «هامان» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری یه دیدار  «گئورگیف» از بلغارستان می رود. 

در گروه دختران ‌و در وزن ۴۳- کیلوگرم(cm۱۴۴) فاطمه کلاسنگیانی ابتدا باید با «ماسا کارن» از صربستان دیدار کند و در صورت برتری «هیلال ایرا» از آلمان را پیش رو خواهد داشت.

معصومه ربیعی در وزن ۴۵- کیلوگرم (cm۱۴۸) که ۲۵ تکواندوکار رقابت خواهند کرد ابتدا به دیدار «ویرجینیا لمپس» از ایتالیا می رود و سپس «لونا انتونیف» از کرواسی را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۴۸- کیلوگرم(۱۵۲cm) نازنین زهرا مرادی  دور نخست با «هنا ملیز» نماینده کشور میزبان پیکار می کند و در ادامه برنده مبارزه هند و اسلوونی را پیش رو دارد.

هدایت تیم ملی در رقابت های جهانی به عنوان سرمربی برعهده نیلوفر صفریان است، پروین کشاورز و سیده فاطره مطهری نیز به عنوان مربی وی را یاری می کنند. در گروه پسران نیز محمد عزیزی سرمربی است؛ یوسف جنگجو و محمد علوی او را به عنوان مربی همراهی  می کنند.

  • 22:17
  • 1402/06/05
  • 1780