رقابت های قهرمانی نونهالان جهان 2023؛

برنامه مبارزات نمایندگان ایران در روز سوم اعلام شد

در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان فردا چهارشنبه و در روز سوم مسابقات، 4 نماینده کشورمان به دیدار حریفان خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان فردا چهارشنبه هشتم شهریورماه در هتل «هیلز» شهر سارایوو پیگیری می شود و طی آن 4 نماینده  کشورمان  به دیدار رقبای خود می‌روند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده و در گروه دختران روژان صوفی در رده قدی ۱۶۸- سانتی متر که ۲۹ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست باید با «امانگلدی» از قزاقستان مبارزه کند و در صورت برتری به دیدار برنده اردن و کرواسی خواهد رفت.

سیده کیمیا محمدی در رده قدی ۱۷۲- سانتی متر در اولین مبارزه «گتو» از استرالیا را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و اکراین خواهد رفت. در این وزن هم ۲۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

در رده قدی ۱۶۴- سانتی متر که ۳۴ تکواندوکار حضور دارند، هلیا ابراهیمیان ابتدا باید با «دیا پیوا» از بلغارستان مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه قبرس و سوئد خواهد رفت.

در گروه پسران و رده قدی ۱۶۸- سانتی متر ۴۴ تکواندوکار وزنکشی کردند که پویا اوجاقلو در گام نخست باید به مصاف «پارک سیچان» از کره جنوبی برود و در صورت برتری با برنده ترکیه و کرواسی مبارزه کند.

برای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات تا کنون کوثر اوجاقلو یک مدال نقره و یاسان جعفری یک مدال برنز کسب کرده‌ اند.

این دوره از مسابقات با حضور ۶۲۲ از روز دوشنبه ششم شهریورماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین در شهر سارایوو آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

  • 21:18
  • 1402/06/07
  • 1143