نایب قهرمانی جهان در تصاحب شیر دختر تهران /کوثر دومین مدال ایران را کسب کرد

دومین روز از مسابقات قهرمانی جهان در حالی روز گذشته به پایان رسید که کوثر اجاقلو ملی پوش شایسته پایتخت موفق شد عنوان نایب قهرمانی جهان رابه نام خود ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ دومین روز از ششمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جهان روز گذشته سه شنبه ۷ شهریور ماه در شهر سارایوو بوسنی و هرزگوین پیگیری شد و کوثر اجاقلو شیر دختر پایتخت توانست مدال ارزشمند نقره را بدست آورد تابدین ترتیب دومین مدال تیم ملی ایران را به نام خود ثبت کند.

کوثر اوجاقلو ملی پوش توانمند تهران در رده قدی ۱۵۶- سانتی متر، کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «گلیسون» از استرالیا آغاز کرد و سسپس «ساروتیک» از بوسنی و هرزگوین را با همین نتیجه شکست داد. درخشش اوجاقلو به این ۲ دیدار محدود نشد و ملی پوش کشورمان در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب با نتایج ۲ بر صفر «آیوازیان» از ارمنستان و «مانالو» از آمریکا را از پیش رو برداشت و مقتدرانه گام به دیدار پایانی گذاشت. اوجاقلو در فینال در حالی که راند نخست را ۱۱ بر۵ به حریف واگذار کرده بود، راند دوم ۱۱ بر۱۰ پیروز شد و در راند سوم در یک مبارزه نزدیک ۱۵ بر۱۱ نتیجه را واگذار کرد و در نهایت در راند شماری ۲ بر یک به حریف کره ای خود باخت و نقره گرفت.

گفتنی است تهران در روز دوم مسابقات قهرمانی جهان با سه ملی پوش نگار مظفری، کوثر اجاقلو و یاسان جعفری حضور داشت.

  • 11:51
  • 1402/06/08
  • 1601