رقبای زنده دل در بازی های آسیایی هانگژو مشخص شد/ حسین پور سه شنبه به شیاپ جانگ‌می رود

با برگزاری قرعه کشی رقابت های پومسه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، مرتضی زنده دل نماینده مازندران به مصاف چین تایپه می رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، مسابقات تکواندو در نوزدهمین دوره  بازی ها آسیایی از فردا یکشنبه با حضور 223 تکواندوکار در سالن ورزشی شهر هانگژو با برگزاری مسابقات بخش پومسه از ساعت 4:30 بامداد به وقت تهران آغاز می شود.

در بخش پومسه تیم کشورمان 2 نماینده دارد که مرتضی زنده دل تنها نماینده مازندران در گروه آقایان به رقابت خواهد پرداخت و در اولین به مصاف دیدار با «ما یون ژونگ» از چین تایپه می رود و در ادامه به با برنده دیدار مالزی و ماکائو مبارزه می کند.

در روز سوم سه شنبه چهارم مهرماه در بخش کیوروگی تکواندوکاران اوزان 63- کیلوگرم مردان، 53- و 57- کیلوگرم زنان به مصاف هم می روند که علیرضا حسین پور دیگر نماینده استان مازندران در گروه آقایان به دیدار رقبای خود می رود.

بعد از پایان مسابقات تکواندو کادر مربیان به همراه مهران برخورداری، مهدی حاج موسایی، ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده و متین رضایی جهت شرکت در رقابت های گرندپری تائویان راهی این شهر خواهند شد که از مازندران ابوالفضل عباسی به همراه مردانی، حسینی و زندی از تهران راهی چین می شوند.

  • 15:34
  • 1402/07/01
  • 1152