بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ - هانگژو`

نعمت زاده و حاجی موسایی فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

مسابقات تکواندو در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی فردا دوشنبه سوم مهرماه با برگزاری مبارزات 2 وزن آقایان و بانوان پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه مسابقات تکواندو که با حضور ۲۲۳ تکواندوکار در سالن ورزشی مرکز فرهنگی شهر هانگژو جریان دارد، دوشنبه سوم مهرماه مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان، ۴۹- کیلوگرم زنان و بخش ترکیبی پیگیری می‌شود.

مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم که ۲۲ تکواندوکار حضور دارند پس از یک دور استراحت به دیدار برنده مبارزه تاجیکستان و فیلیپین می‌رود. نعمت زاده در مرحله یک چهارم نهایی یکی از تکواندوکاران عربستان، فلسطین یا ژاپن را پیش رو دارد.

مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم ابتدا نماینده بنگلادش را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و فیلیپین پیکار می‌کند. در این وزن ۳۰ تکواندوکار حضور دارند که حاجی موسایی برای صعود به نیمه نهایی باید با یکی از تکواندوکاران پاکستان، مغولستان یا قرقیزستان مبارزه کند.

هدایت تیم ملی مردان ایران بر عهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی مربی تیم ملی است. در بخش بانوان نیز مینو مداح سرمربی تیم ملی و مهروز ساعی مربی هستند.

گفتنی است تا به اینجای رقابت ها تیم ملی تکواندو در بخش پومسه موفق به کسب یک نشان برنز توسط مرجان سلحشوری شده است.

  • 16:07
  • 1402/07/02
  • 1043