افلاکی: نسل جدید تکواندوی ایران در راه است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان جوان تکواندو در بازی های آسیایی هانگژو خوب عمل کردند بخصوص که آنها در 3 میدان مبارزه با حریف، تماشاگران و داوران در حال مبارزه بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مجید افلاکی مربی تیم ملی تکواندو آقایان ضمن بیان این مطلب گفت: کسب 8 مدال در هانگژو از سوی تکواندو کاران کم نیست و اگر داوری‌های بی عیب و نقصی داشتیم قطعا رنگ مدال های ما بهتر بود بخصوص که یکی جوانترین تیم های تکواندو را راهی بازیهای آسیایی کردیم و با تیمی کم سن و سال و‌کم تجربه داشتن سه فینالیست بد نیست.

وی ادامه داد:هم کادر اجرایی فدراسیون و هم بازیکنان جوان و با انگیزه هستند و شک نکنید در آینده نزدیک از بازیکنانی که در این رقابت ها حضور داشتند بیشتر خواهید شنید چون جوان و با انگیزه و جویای نام هستند.

افلاکی تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که تکواندو در حال تغییر از نسلی به نسل دیگر است و با برنامه ریزی که  هادی ساعی رئیس فدراسیون، کادر اجرایی فدراسیون و کادر فنی دارند؛ آینده خوبی در انتظار این رشته همیشه افتخار آفرین خواهد بود. ولی در این دوره هم حتما طلا می گرفتیم که داوران نگذاشتند.

  • 13:16
  • 1402/07/06
  • 3137