رویارویی نمایندگان ایران با قهرمانان جهان و المپیک در روز دوم گرندپری چین

3 نماینده ایران با قرعه کشی رقابت های روز دوم گرندپری چین، رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،سومین مرحله از مسابقات گرندپری در سال 2023 از سه شنبه هجدهم مهرماه به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان به مدت 3 روز آغاز شده است و در روز دوم مسابقات در اوزان 68-، 80- کیلوگرم آقایان و 67- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد که ایران 3 نماینده خواهد داشت.

در وزن 68- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با «دویون کوون» از کره جنوبی دیدار می کند و در صورت برتری مقابل برنده دیدار مغولستان و ازبکستان به میدان می رود. «اولوبک بک رشیدوف» نماینده ازبکستان دارنده نشان طلای المپیک و برنز جهان است و در گرندپری پاریس نشان طلا را بر گردن انداخته است.

در وزن 80- کیلوگرم در سمت بالای جدول مهران برخورداری ابتدا مقابل «الکساندر رادوکوویچ» از اتریش به روی شیاپ چانگ می رود و اگر به برتری برسد؛ مقابل «صالح الشرابتی» رقیب سنتی خود و دارنده نقره المپیک توکیو 2020 از اردن مبارزه می کند. در سمت پایین جدول، میرهاشم حسینی دور نخست مقابل «پارک وو هئوک» از کره جنوبی قرار خواهد گرفت. حریف کره ای قهرمان جهان در سال 2022 است و در بازی های آسیایی هانگژو به نشان طلا دست یافت. 

هدایت تیم ملی ایران در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی به عنوان مربی وی را همراهی می کند. مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان در این رقابت ها حاضر خواهد بود.

  • 12:42
  • 1402/07/18
  • 2377