دور دوم لیگ برتر؛

بازگشت ملی پوشان و انگیزه مضاعف جوانان/شهرداری، نفت و زاگرس جنوبی در مثلث مدعیان

دور دوم رقابت های لیگ برتر تکواندو آقایان در حالی دو روز پایانی هفته جاری برگزار می شود که بازگشت ملی پوشان به میدان مبارزه جذابیت این رقابت ها را دو چندان بالا خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دور دوم از  بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی با برگزاری مسابقات اوزان فرد روز پنجشنبه هفتم دی و اوزان زوج روز جمعه هشتم دی ماه برگزار خواهد شد. 

در پایان بازی های هفته نخست، شهرداری ورامین  با 149 امتیاز صدر جدول رده بندی  را در اختیار دارد و پالایش نفت آبادان با اختلافی 15 امتیازی در مکان دوم ایستاده است. نفت مناطق مرکزی - زاگرس جنوبی هم با 86 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. تیم های پاس با 81 و دمنده با 55 امتیاز خانه های چهارم و پنجم جدول را تصاحب کرده اند.  

برای حضور در هفته دوم تا اینجای کار 29 تکواندوکار به صورت انفرادی ثبت نام کرده اند تا شانس خود را در پیکار با تکواندوکاران مطرح و ملی پوش آزمایش کنند. نکته مهم اینکه ملی پوشانی که به دلیل حضور در تیم ملی هفته نخست را از دست داده بودند، تیم های خود را در هفته دوم همراهی می کنند و این یعنی بالا رفتن جذابیت مسابقات که می تواند حساسیت رقابت مدعیان را تا اندازه زیادی بالا ببرد. 

اما نکته مهم دیگر توجه کادر فنی تیم ملی به این رقابت ها است. دعوت از چند تکواندوکار شاخص هفته نخست به اردوی تیم ملی و اعزام به رقابت های گرنداسلم چین، باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بین جوانان با آتیه ای شده که مترصد نمایش توانایی خود در این دور از مسابقات هستند. 

  • 08:01
  • 1402/10/06
  • 2702