حضور رئیس هیات تکواندو مازندران در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان استان

روز گذشته رئیس هیات تکواندو مازندران در نشست مشترک مدیرکل ورزش استان با روسای هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو مازندران، با حضور دکتر رجبی مديرکل ورزش و جوانان، معاونین، مشاورین و مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان، نشست مشترک روسای هیات های استان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها روز پنجشنبه 14 دی ماه در ساری برگزار شد، فیض اله نفجم به عنوان رییس هیات تکواندو مازندران در این نشست حضور داشت.

دکتر رجبی در این نشست با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان در جهت پشبرد اهداف دستگاه ورزش و جوانان گفت: از همه ی مسئولان درخواست داریم ضمن تلاش برای ایجاد فضای پرشور در انتخابات آینده، ملاحظات قانونی و اخلاقی را مورد توجه قرار دهند.

وی در ادامه با تاکید بر همدلی و کار صادقانه در جامعه ورزش و جوانان گفت : روسای هیات ها باید نگاه استانی داشته باشند و رعایت دقیق موضوعات مالی و شفاف سازی مورد تاکید ماست.

رجبی همچنین حضور میدانی مسئولان هیات ها در همه نقاط استان را در رفع مشکلات تاثیرگذار دانست و بیان داشت؛ همکاری بیشتر با هیات های ورزشی در توسعه ورزش موثر است و از روسای ادارات هم انتظار می رود تعامل خود را با هیات ها افزایش دهند.

لازم به ذکر است؛ روسای هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز در این نشست، ضمن استقبال از چنین نشست هایی، مشکلات، دغدغه ها، نارسایی ها و راهکارهای حوزه خود را مطرح کردند.

  • 10:18
  • 1402/10/15
  • 812