با استقبال هوگوپوشان؛

کمپ تمرینی کیوروگی بانوان استان گلستان برگزار شد

کمپ تمرینی دو روزه کیوروگی بانوان با تدریس فاطمه صفرپور، سرمربی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان گلستان، شهر گرگان به مدت دو روز متوالی برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط‌عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، کمپ تمرینی دو روزه کیوروگی بانوان با تدریس فاطمه صفرپور، سرمربی تیم ملی نوجوانان و برترین مربی آسیا و جهان به میزبانی استان گلستان، شهر گرگان به مدت دو روز متوالی و با موضوع تکنیک و تا‌کتیک های جدید، دفاع در مبارزه و اصول مبارزه در شیهاپ چانگ، با حضور ۹۰ شرکت کننده از استان های گلستان و خراسان شمالی در روزهای 21 و 22 دیماه 1402 برگزار گردید.

گفتنی است در حاشیه برگزاری کمپ تمرینی، علی نوری، یاسر اتراچالی و فرانک همت یار، رئیس، دبیر و نائب رئیس بانوان و احسان حاجی محمدی، بازرس و مسئول روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان و لیلا هادیان، مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان از روند اجرای این برنامه بازدید بعمل آوردند.

علی نوری هدف از برگزاری کمپ های تمرینی را ارتقای سطح کمی و کیفی آمادگی تکواندوکاران استان جهت حضور در عرصه های استانی، ملی و برون مرزی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود، تکواندوکاران استان بتوانند از فرصت های ایجاد شده در سطح استان جهت دستیابی به اهداف عالیه ورزشی خود بهره لازم و کافی را ببرند.

در این دوره تمرینی، آزاده هزارجریبی دبیر کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان گلستان مسئولیت برگزاری کمپ تمرینی را بر عهده داشت.

  • 12:00
  • 1402/10/23
  • 600