آئین اختتامیه ششمین دوره لیگ های تکواندو آذربایجان غربی برگزار شد

آئین اختتامیه ششمین دوره لیگ های تکواندو آذربایجان غربی با معرفی برترین های لیگ و تیم های منتخب هر رده سنی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو آذربایجان غربی، لیگ خردسالان با شرکت 6 تیم، لیگ نونهالان با شرکت 8 تیم و لیگ نوجوانان نیز با شرکت 7 تیم تحت عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در پایان برترین های لیگ و تیم های منتخب هر رده سنی مشخص شدند.

در لیگ خردسالان رضا خوش سیر، استاد اسلام صفائی از هیات تکواندو تکاب و امیر مهدی اژدر از باشگاه فرهنگی ورزشی شهید کاظمی به ترتیب به عنوان داور نمونه، مربی نمونه و بازیکن فنی انتخاب شدند.

همچنین در این رده سنی، تیم های هیات تکواندو شهرستان تکاب، پایگاه قهرمانی تکواندو استاد موسوی و باشگاه فرهنگی ورزشی اکسیر به ترتیب مقام های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

در لیگ نونهالان رضا زرزا به عنوان داور نمونه، استاد سید محمدعلی آزاد موسوی به عنوان مربی نمونه و عبداله بابازاده از باشگاه آیدین به عنوان بازیکن فنی، در قالب برترین های این لیگ معرفی شدند.

تیم های پایگاه قهرمانی تکواندو استاد موسوی، باشگاه آیدین کانون بسیج ارومیه و باشگاه فرهنگی ورزشی شهید کاظمی ارومیه نیز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

لیگ نوجوانان نیز با معرفی اکبر موسی پور، استاد آیدین شاه میرزا و آرمین صبوری از پایگاه قهرمانی استاد موسوی به ترتیب به عنوان داور نمونه، مربی نمونه و بازیکن فنی، برترین های خود را شناخت.

در این رده سنی همچنین تیم های باشگاه آیدین کانون بسیج ارومیه مقام اول، پایگاه قهرمانی تکواندو استاد موسوی مقام دوم و هیات تکواندو شهرستان تکاب نیز مقام سوم را کسب کردند.

آئین تجلیل از برترین های لیگ های استانی با حضور مدیران ورزشی استان و همچنین پیشکسوتان رشته تکواندو آذربایجان غربی در محل سالن 3 هزار نفری ارومیه برگزار شد.

  • 08:46
  • 1402/10/30
  • 583