پیام تبریک علی باوقار رئیس هیات تکواندو استان فارس در پی افتخار آفرینی قهرمانان پارسی در رقابت های بین المللی تهران

علی باوقار رئیس هیات تکواندو استان فارس طی پیامی افتخار آفرینی فرزندان پارسی در مسابقات بین المللی تهران را تبریک گفت

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو استان فارس ،علی باوقار رئیس هیات تکواندو استان فارس طی پیامی افتخار آفرینی فرزندان پارسی در مسابقات بین المللی تهران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تکواندوکاران غیور پارسی باز هم در آوردگاه بین المللی درخشش خیره کننده ایی داشتند و با کسب ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی تهران سهم بزرگی در افتخار آفرینی و سربلندی تکواندو ایران داشتند.

اینجانب کسب ۷ مدال رنگارنگ دختران و پسران در مسابقات جام فجر، پرزیدنت کاپ و جام باشگاه های آسیا را به این عزیزان ،خانواده های این عزیزان و، مربیان قهرمان پرور و زحمتکش و خانواده بزرگ هیأت تکواندو استان فارس تبریک عرض مینمایم و برای خانواده بزرگ تکواندو فارس آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم .

همچنین در این رویدادها از مربیان عزیز و با دانشی که مربیگری کردند و نیز سه داور بانوی بین المللی فارس که به قضاوت پرداختند تقدیر و تشکر مینمایم .

شایان ذکر است که توفیقاتی که امسال به لطف خداوند سبحان و تلاش و همدلی جامعه تکواندو فارس حاصل شد بالاخص در بخش بانوان برای اولین بار در تاریخ تکواندو فارس اتفاق افتاد که جا دارد از زحمات سرکار خانم سودابه گرمنجانی نائب رئیس محترم هیات تکواندو فارس تشکر و قدردانی نمایم .

  • 13:40
  • 1402/12/05
  • 372