با اعزام تیم منسجم و متحد و احراز عنوان سومی جام باشگاه های آسیا

نائب رئیس هیات تکواندو: کلکسیون افتخارات البرز در این بخش کامل شد

نرگس حسینی از حضور پرقدرت هوگوپوشان البرز و کسب 19 مدال در سه رویداد بین المللی جام فجر،جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان سخن راند

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،نرگس حسینی سرپرست نائب رئیسی هیات تکواندو استان ازحضور موفق نماینده استان البرز در سه رویداد بین المللی جام فجر،جام ریاست فدراسیون جهانی و جام باشگاه های آسیا در بخش بانوان سخن راند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه استان البرز به عنوان یکی از مدعیان اصلی در کلیه رویدادها حضور حداکثری و پر مدالی را در سابقه رقابتهای بین المللی ثبت کرده است.

در این بین و برگزاری سه رویداد مشروحه نیز با کسب عناوین مختلف عملکردی قابل تحسین را به منصه ظهور گذاشت و با احرازچهار مدال طلا ، پنج مدال نقره و ده برنز سهم بسزایی در کسب موفقیت های کشورمان داشتند.

حسینی خاطر نشان ساخت: در دوازدهمین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا که دارای اهمیت فراوان میباشد نماینده استان بنام هیات تکواندو البرز با کادری مجرب و اکثر غریب به اتفاق بازیکنان بومی حضور پیدا کرد و خوشبختانه با غیرت مثال زدنی اعضاء تیم،هدایت کادر فنی و حمایت مسئولین با احراز شش مدال و احراز عنوان سومی دست پر به خانه بازگشتند.

این مسئول گفت: جای خالی این کاپ در کلکسیون افتخارات البرز خالی بود که با برنامه ریزیهای صورت گرفته و تشکیل تیم منسجم و متحد این مهم رقم خورد،بازیکنان و کادر فنی برای حضور قدرتمند در این رقابتها تمرینات مستمر و منظمی را در پایگاه قهرمانی و استعداد یابی استان پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به تاثیر مثبت تشکیل پایگاه گفت: خوشبختانه از زمان برگزاری اردوهای مختلف تیم ها در رده های سنی پایه تا جوانان و بزرگسالان شاهد سیر صعودی کسب موفقیت های گوناگون در استان بودیم.

نائب رئیس هیات تکواندو تصریح کرد: خوشبختانه این استان دارای ظرفیت بسیار بالایی میباشد و با برنامه ریزی دقیق میتوان از همه توان تکواندو استان در بخش بانوان استفاده کرد ،شرکت بیش از 1500 نفر در رقابتهای قهرمانی استان گوشه ای از ظرفیت مشروحه در البرز میباشد.

حسینی اذعان داشت: بنا داریم در سال آتی از وجود همه بازیکنان البرز در کلیه لیگ ها و رقابتهای بین اللملی در قالب تیم استان استفاده نماییم .

  • 17:55
  • 1402/12/05
  • 360