تکواندو در جمع سه هیات برتر شهرستان فردیس

علی رضا پورمحرر رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس گفت: هیات تکواندو به همراه دو هیات کشتی و کاراته جز سه هیات برتر این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،مسئولین و دست اندرکاران 48 هیات ورزشی شهرستان فردیس جهت تجلیل و معرفی برترین هیات های ورزشی روز سه شنبه 8 اسفند در سالن ولایت فردیس گرد هم آمدند.

علی رضا پورمحرر رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس ضمن اعلام خبر فوق گفت: در این مراسم که با حضور کاشفی فرماندار این شهرستان،کرمی رئیس اداره ورزش و جوانان  فردیس و برخی از مسئولین شهری و پیشکسوتان ورزش برگزار شد پس از بررسی عملکرد هیات های ورزشی شهرستان نسبت به معرفی سه هیات برتر اقدام نمودند و خوشبختانه هیات تکواندو فردیس طبق سنوات گذشته  به هماره کشتی و کاراته در بین سه هیات برتر شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: از اینکه با تلاش مربیان ،تکواندوکاران و همکاران ارجمندم در مجموعه هیات تکواندو فردیس باز هم توانستیم در بین هیات های برتر قرار بگیریم خرسندم و از همه عزیزانی که ما را در این مسیر یاری نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم.

رئیس هیات تکواندو شهرستان فردیس تصریح کرد: به لحاظ جامعه آماری این شهرستان پس از شهرستان کرج دارای بیشترین تکواندوکار ، مربی و باشگاه  می باشد که این مهم وظیفه ما را سنگین تر میکند.

پورمحرر خاطر نشان ساخت:همواره سعی کردیم به عنوان یکی از بازوان اجرایی هیات استان همسو با سیاست های تدوین شده در راس گام برداریم،در این مسیر از حمایت های بی دریغ ارکان هیات استان تشکر می نمایم.

این مسئول گفت: شهرستان فردیس دارای پتانسیل های فراوانی در رشته المپیکی تکواندو میباشد و قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده است،امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان بتوانیم موفقیت های بیشتری را رقم بزنیم.

 

 

  • 21:33
  • 1402/12/09
  • 419