فروغی با اشاره به تلفیق پیشکسوتان و نیروهای جوان در تکواندو:

همدلی خانواده تکواندو ثمره تحسین برانگیزی داشته است

بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان هیات تکواندو استان البرز را به عنوان الگویی برای دیگر هیات ها خواند.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، بهزاد فروغی مدیر کل ورزش و جوانان شامگاه روزشنبه 19 اسفند ماه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان البرز و اختتامیه لیگ ها حضور بهم رساند،وی در حاشیه این مراسم گفت: بدو ورود بنده به اداره کل ورزش و جوانان به عنوان خادم مردم، با انتخابات هیات تکواندو  تقارن پیدا کرد و پس از برگزاری انتخابات و قبول مسئولیت محمد انصاف دوست به عنوان رئیس هیات  با توجه به ظرفیت این رشته از هیچ کمکی به این هیات فرو گذار نکردم.

وی در ادامه افزود : در گفتگویی که با هادی ساعی رئیس فدراسیون داشتم همه هم و غم بنده این است در بحث آمایش سرزمینی تکواندو البرز را در کشور پایلوت کنیم چون این باور در همه ما وجود دارد.

این مسئول افزود: همانظور که استان مازندران  در کشتی شاخص است البرز نیز در تکواندو با وجود کثرت قهرمانان،مربی،داور و پیشکسوت این شرایط را دارد و با این شرایط میتوانیم این استان را مرکزی برای تیم های ملی کنیم.

فروغی ادامه داد: امیدوارم با عنایت الهی و همدلی که در خانواده بزرگ تکواندو وجود دارد اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد:نکته مثبتی که میتوانم در خصوص هیات تکواندو بگویم تلفیق نیرو های جوان و تجربه پیشکسوتان است و همدلی این خانواده ثمره و نتیجه تحسین برانگیزی داشته است که امروز در آیین تجلیل نمود پیدا کرده است.

وی بیان داشت: خوشحالم که در خانه تکواندو شادی و شعف وصف ناپذیری برپاست،امید آن را دارم تا زمانی که در مقام مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز حضور دارم توفیق خدمت گذاری را داشته باشم و تکواندو البرز نیز روز به روز بهتر و شکوفاتر شود و به عنوان الگویی برای دیگر هیات ها باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خاتمه گفت:به جد و با تمام توانم از این هیات حمایت میکنم و قدردان همه ارکان هیات علی الخصوص محمد انصاف دوست،فرهاد اصلانی ، کوروش رجلی و نرگس حسینی در راس هیات و همه همراهان این عزیزان میباشم.

  • 13:41
  • 1402/12/22
  • 277