نفجم محقق شدن 4 سهمیه تکواندو در المپیک پاریس را تبریک گفت

فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو مازندران، کسب چهار سهمیه تکواندو در المپیک 2024 پاریس را به جامعه ورزش ایران و تکواندو کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو استان، در پیامی محقق شدن چهار سهمیه در المپیک پاریس را به جامعه ورزش ایران و همینطور هادی ساعی مدیریت فدراسیون تکواندو کشور تبریک گفت.

متن به پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی
حمد و سپاس بیکران به درگاه احدیت، بار دیگر لطف و عنایت خداوند و همینطور تلاش، همت و غیرت ورزشکاران تکواندو کشور به ثمر نشست تا شاهد آن باشیم که با همدلی، اتحاد میتوان پس از فراز و نشیب های فراوان، رمز موفقیت و راز قدرت را با کسب 4 سهمیه المپیکی بدست آوریم، رسیدن به میدان بزرگ المپیک جز با اراده پولادین، تلاش و همت خستگی‌ناپذیر ورزشکاران، مربیان ورزشی و مدیریت دلسوزانه در راس تکواندو حاصل نمی شد.

اینجانب به خانم ها ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده و آقایان مهران برخورداری و آرین سلیمی تکواندوکاران شایسته و تمامی عزیزان، بخصوص مرد ساعی این روزهای تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ایران، ادارات ورزش و روسا هیات های استانی، مربیان پایه این ورزشکاران و کادرفنی دلسوز و زحمتکش که برای حضور پر ثمر و کسب این موفقیت تلاش وافر از خود نشان دادند، خداقوت و تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم که این افتخار به کسب مدال و بالا رفتن از سکوی قهرمانی در المپیک پاریس ختم شود.

فیض اله نفجم

رئیس هیات تکواندو مازندران

  • 16:13
  • 1402/12/26
  • 516