بهترین مربی لیگ «جام کوثر»؛

فولادی: رقابت‌های مرحله پایانی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بود

ریحانه فولادی بهترین مربی رقابت‌های لیگ جوانان و بزرگسالان زنان گفت: با توجه حضور ملی‌پوشان در لیگ مبارزات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و در مرحله پایانی رقابت‌ها حساس و سرنوشت ساز بود.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» روز گذشته (دوشنبه – 20 اسفندماه) با قهرمانی هوگوپوشان لوازم خانگی کن به پایان رسید.

ریحانه فولادی سرمربی این تیم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به اینکه ملی‌پوشان در ترکیب تیم‌ها حضور داشتند رقابت‌ها از نظر فنی در سطح بالایی قرار داشت و ما با عبور میلیمتری از کنار تیم‌های قدرتمند توانستیم با شایستگی این عنوان را کسب نماییم.

وی افزود: حساس ترین دیدار ما در مرحله پایانی و هفته ششم این رقابت‌ها بود که نتیجه پیکار ما و بنیاد گیلان با تساوی به پایان رسید. تیم داتیس نیز تازه وارد بود اما از حریفان جدی ما محسوب می‌شد.

فولادی تصریح کرد: در مرحله نخست از نظر کیفی شاید رقابت‌ها کمی آسان‌تر بود اما مرحله پایانی هر دیداری حساس و سرنوشت ساز بود. 

بهترین مربی جام کوثر گفت: با توجه به اینکه 50 درصد از تکواندوکاران ما را ملی‌پوشان تشکیل داده بودند شرایط برای ما به ویژه در هفته پایانی سخت‌تر بود چراکه آنها پیش از این در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر حضور داشتند؛ این رقابت‌های نیز برای آنها حکم مسابقات انتخابی را داشت و بچه‌ها از نظر روانی نیز شرایط سختی داشتند اما خدا را شکر موفق شدیم بر سکوی قهرمانی بایستیم.

وی در پایان گفت: از عملکرد بچه‌ها راضی هستم و امیدوارم بتوانیم سال آینده نیز با سرمایه گذاری بر روی همین تکواندوکاران موفق باشیم؛ از از سامان لیگ و تمام کسانی که برای برگزاری این رقابت‌ها تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم.

 

  • 18:03
  • 1398/02/15
  • 20978