دکتر صالحی امیری در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو:

تکواندو از امیدهای اصلی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در خانه تکواندو از اردوی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان(منچستر) بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر امروز و بعد از حضور در جمع مربیان شرکت کننده در دوره بین المللی مربیگری، در جمع شاگردان فریبرز عسگری حضور یافت و با آنان به گفتگو نشست.
صالحی امیری در این دیدار ضمن خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای اردونشینان اظهار داشت: تکواندو یکی از امیدهای اصلی ما در المپیک ۲۰۲۰ است و حساب ویژه ای روی موفقیت تک تک شما عزیزان باز کرده ایم. 
وی ادامه داد: ملی پوشان این رشته موفقیتهای ارزشمندی برای ورزش ایران بدست آورده اند و‌ روحیه پهلوانی و جنگندگی آنان زبانزد جامعه ورزش می باشد.
صالحی امیری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور تاکید کرد که حمایتها از این رشته مدال آور ادامه خواهد یافت و کمیته ملی المپیک از هیچ تلاشی برای ایجاد شرایطی مناسب جهت آماده سازی بی دغدغه اردونشینان این رشته دریغ نخواهد کرد.
ما صد در صد بودجه فدراسیونها را تامین و‌تزریق کردیم و مطمئنا در سال بعد که سال حساس کسب سهمیه خواهد بود هم در کنارشان هستیم.

در ادامه این بازدید سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو هم ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور رئیس کمیته ملی المپیک در اردو اظهار داشت: حضور شما در جمع برترینهای تکواندوی ایران باعث دلگرمی و افزایش روحیه این جوانان برومند است. 
وی ادامه داد: پروسه کسب سهمیه ملی پوشان این رشته با سایر رشته ها کاملا متفاوت است و پروسه ای ۴ ساله را در بر می گیرد. این موضوع نشان دهنده روند سخت، نفس گیر، زمان بر و هزینه بر تکواندو است که برای پشت سر گذاشتن این مسیر سخت چشم به حمایت ویژه کمیته و وزارت دوخته ایم.
در ادامه این بازدید اعضای کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی صحبتها و‌دغدغه های خود را مطرح کردند که دکتر صالحی امیری نیز بر حمایت حداکثری از این رشته جهت کسب نتایج ارزشمند در میادین پیش رو بخصوص المپیک ۲۰۲۰ توکیو تاکید کرد.

  • 04:59
  • 1398/01/02
  • 13390