در موزه المپیک "لوزان" سوئیس صورت گرفت؛

برپایی جشن بیست و پنج سالگی المپیکی شدن تکواندو

جشن بیست و پنج سالگی المپیکی شدن تکواندو با حضور مقامات فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک در موزه المپیک "لوزان" سوئیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو و کمیته بین المللی المپیک به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد المپیکی شدن تکواندو در موزه المپیک "لوزان" سوییس مراسمی را برپا کردند.

در این مراسم نمایندگانی از فدراسیون جهانی و هیانگ نمایشی را در زمینه مهارت های تکواندو به اجرا درآوردند.

تکواندو در صد و سومین کنگره IOC به میزبانی پاریس در سال 2000 به المپیک سیدنی اضافه شد و از آن زمان تاکنون در تمام دوره های المپیک شرکت داشته است.

چو، رییس فدراسیون جهانی تکواندو در این مراسم گفت: المپیکی شدن این رشته مهمترین واقعه در طول تاریخ تکواندو بوده و باعث افتخار است که ما برای بیست و پنجمین سال در برنامه‌های المپیک حضور داریم و در این مدت شاهد رشد تکواندو بوده ایم.

وی افزود: ما ورزشی را نوآوری کردیم که برای ورزشکاران و طرفداران آن هیجان‌انگیز است. می توان اطمینان حاصل کرد که هر فردی بدون در نظر گرفتن سن، جنسیت و توانایی در هر مکان و زمان می تواند این ورزش را دنبال نماید. در اینجا از توماس باخ، رییس کمیته بین‌المللی به خاطر حمایت‌هایش تشکر می نمایم و ما وظیفه خود را در جنبش المپیک به طور جدی دنبال می‌کنیم.

  • 23:32
  • 1398/01/26
  • 16222