سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صفرپور: تکواندو ورزش لحظه‌ها است/ پیش‌بینی مسابقات جهانی سخت است

مربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: سایت فدراسیون جهانی پیش‌بینی را در خصوص عملکرد تکواندوکاران در مسابقات جهانی منتشر کرده اما به نظرم شرایط میدان مبارزه متفاوت بوده و با توجه به اینکه تکواندو ورزش لحظه‌ها است اصلا نمی‌توان گفت چه کسی در این میدان بزرگ موفق می‌شود.

فاطمه صفرپور مربی تیم‌ملی تکواندو زنان در واپسین روزهای باقی‌مانده به مسابقات قهرمانی جهان 2019 - منچستر در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 5 ماه پیش تمرینات خود را برای حضور در این رویداد آغاز کردیم و سعی کردیم با فرصتی که در اختیار داریم نقاط ضعف بچه‌ها را برطرف نماییم.

وی اینطور ادامه داد: مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی را به میزبانی جزیره کیش پشت سر گذاشتیم؛ با توجه به حضور بهترین‌های آسیا این رویداد برای ما یک میدان آسیایی کوچک قلمداد شد و خدا را شکر تجربه خوبی از این رویداد بدست آوردیم.

صفرپور تصریح کرد: کار ما در این رقابت‌ها واقعا سخت است اما تیم یکدست، همدل و منسجمی داریم که امید ما را بیشتر می‌کند. بچه‌ها با توجه به اینکه در رویدادهای مختلفی شرکت نکرده‌اند نسبت به نفرات حاضر در مسابقات جهانی تجربه بالایی ندارند اما برای آنها مهم نیست که مقابلشان چه حریفی قرار می‌گیرد.

مربی تیم‌ملی تکواندو زنان خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند در مسابقات جهانی مدال بگیرد که علاوه بر خودباوری از اشتباهات حریفش و تمامی لحظه‌هایی که در اختیار دارد بهترین استفاده را نماید. برای کادرفنی بسیار مهم است که بچه‌ها در میدان مبارزه عملکرد خوبی داشته باشند و امیدوارم مزد زحماتشان را بگیرند.

وی افزود: سایت فدراسیون جهانی پیش‌بینی را در خصوص عملکرد تکواندوکاران در مسابقات جهانی منتشر کرده اما به نظرم شرایط میدان مبارزه متفاوت بوده و با توجه به اینکه تکواندو ورزش لحظه‌ها است اصلا نمی‌توان گفت چه کسی در این میدان بزرگ موفق می‌شود.

صفرپور اینطور ادامه داد: بچه‌ها از نظر تکنیکی و فنی واقعا پیشرفت کردند و اگر 60 در صد از توانایی خود را در میدان مسابقه به نمایش بگذارند می‌توانند مدال کسب نمایند.

مربی تیم‌ملی بانوان در پایان گفت: کسب مدال در میدان جهانی واقعا سخت است از همه مردم می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راهمان کنند تا انشالله بتوانیم در این رویداد بزرگ موفق عمل نماییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده