سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فولادی: تکواندوکاران به توانایی‌های خود ایمان آوردند

مربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: از ابتدای اردو تاکنون بچه‌ها پیشرفت چشمگیری داشتند؛ آنها حالا کاملا آماده حضور در مسابقات جهانی هستند و به نظرم به توانایی‌های خود ایمان آوردند.

ریحانه فولادی مربی تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در رابطه با اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بچه‌ها از دی‌ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و با انگیزه و تلاشی که داشتند خدا را شکر به آمادگی مطلوبی رسیدند.

وی افزود: ما برای حضور در رویداد جهانی برنامه‌هایی را در نظر داشتیم؛ ابتدا در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی که در کیش برگزار شد شرکت کردیم و در ادامه نیز در صربستان اردویی را برپا کردیم؛ نقاط ضعف و قوت بچه‌ها را متوجه شدیم و سعی کردیم در ادامه راه‌ این موارد را برطرف نماییم.  

مربی تیم‌ملی تکواندو زنان خاطرنشان کرد: از ابتدای اردو تاکنون بچه‌ها پیشرفت چشمگیری داشتند، آنها حالا کاملا آماده حضور در مسابقات جهانی هستند و به نظرم به توانایی‌های خود ایمان آوردند. همچنین در این اردو از حضور روانشناس در کنار تیم بهره بردیم که تاثیر به سزایی در خودباوری هوگوپوشان داشت.

فولادی تصریح کرد: نتيجه در تكواندو قابل پيش بيني نيست و علاوه بر مسائل فني، روحيه بالا نيز در كسب نتيجه بسيار تاثيرگذار می‌باشد و به همین منظور تصویرسازی و آنالیزهای لازم برای حضور موفق ملی‌پوشان صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: همدلی خوبی میان اعضای تیم حاکم است و همواره سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند؛ بچه‌های با انگیزه فوق‌العاده تمرینات را پیگیری کردند و انشاا... با نتیجه خوب مزد زحماتشان را بگیرند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده