سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هادی پور: با تمام وجود در میدان مبارزه می‌جنگم

نماینده وزن 54- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: رنگ مدال هم در رنکینگ انفرادی خودم و هم در رده‌بندی تیمی تاثیر بسیار بالایی دارد، من با تمام وجود در میدان مبارزه می‌جنگم تا شرمنده خود و زحماتی که در این مدت کشیدم، نشوم.

آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن اولی کشورمان برای دومین مرتبه است که به میدان جهانی پای می‌گذارد؛ آرمین در نخستین حضور و در سال 2017 موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و حالا در این دوره عزم خود را جزم کرده تا اولین مدال طلا تاریخ تکواندو ایران در وزن 54- کیلوگرم را کسب نماید و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص میزان آمادگی خود گفت: تمرینات منظم و فشرده‌ای را در بخش‌های استقامتی، قدرتی و سرعتی در طول اردو پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر تیم به شرایط آرمانی رسیده است و انشالله در مسابقات جهانی نتایج خوبی را رقم برنیم تا زحمات خود و کادرفنی را به بهترین  شکل ممکن پاسخ دهیم.

وی افزود: تجربه شرکت و کسب مدال در این میدان بزرگ را دارم اما آن دوره به پایان رسید و سعی می‌کنم در این دوره مثل نخستین‌بار حضور پیدا کرده و با انگیزه برای کسب خوشرنگ‌ترین نشان بجنگم.

نایب قهرمان جهان 2017 گفت: همه بچه‌ها در تمرینات خستگی ناپذیر و پرتلاش جنگیدند و می‌خواهند در میدان جهانی نیز سنگ تمام گذاشته و توانمندی خود را به نمایش بگذارند تا دل مردم ایران عزیز را شاد نمایند.

نماینده وز اولی با اشاره به تکواندوکاران حاضر در این رویداد خاطرنشان کرد: همه حریفانی که در رقابت‌های جهانی حضور دارند قدرتمند هستند و برای کسب مدال طلا می‌آیند؛ ما نیز هیچ رقیبی را دست کم نمی‌گیریم و همه دیدارها برای ما حکم فینال را دارد.

وی تصریح کرد: رنگ مدال هم در رنکینگ انفرادی خودم و هم در رده‌بندی تیمی تاثیر بسیار بالایی دارد، من با تمام وجود در میدان مبارزه می‌جنگم تا شرمنده خود و زحماتی که در این مدت کشیدم، نشوم.

هادی‌پور در پایان گفت: از همه مردم می‌خواهم در این ماه عزیز برایمان دعا کنند تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده