سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

احمدی: دو دوره حسرت حضور در مسابقات جهانی را خوردم/ در میدان مبارزه تا آخرین نفس می‌جنگم

تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان گفت: بعد از دو دوره که حسرت حضور در مسابقات جهانی را خوردم موفق شدم جواز شرکت در این میدان بزرگ را کسب نمایم و بدون شک برای کسب بهترین ‌نشان در میدان مبارزه تا آخرین نفس می‌جنگم.

سروش احمدی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان موفق شد با کسب 3 مدال طلا در مسابقات بین‌المللی که به میزبانی جزیره کیش برگزار شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب نماید. وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشته و برای حضور در میدان بزرگ جهانی آماده شدیم؛ انشالله بتوانیم در منچستر با آمادگی صد در صد به مصاف رقبایمان برویم.

وی افزود: از ابتدای اردو تاکنون از نظر فنی خیلی پیشرفت کردم و خودم کاملا این موضوع را احساس می‌کنم. خدا را شکر کادرفنی نیز از پیشرفتم راضی بوده و من از آنها ممنونم که با برطرف کردن نقاط ضعف من باعث شدند به توانایی‌های خودم ایمان بیاورم.

احمدی با اشاره به مسابقات بین‌المللی جزیره کیش گفت: این رقابت‌ها حکم انتخابی را برای ما داشت و تا حدودی ترکیب تیم برای حضور در مسابقات جهانی مشخص می‌شد. من می‌دانستم که برای نزدیک‌تر شدن به این رویداد بزرگ باید بتوانم خوشرنگ‌ترین مدال را کسب نمایم و علی رغم اینکه وزن کم کردم اما با یاری خدا توانستم برابر حریفان مطرح نتیجه خوبی کسب نمایم. در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی عنوان قهرمانی را کسب کردم اما خودم متوجه شدم که نقاط ضعفی دارم و سعی کردم در این مدت آنها را برطرف نمایم.

وی اینطور ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی هم باید وزن کم کنم اما هدفم کسب طلای جهانی است و این موضوع عملکرد من را تحت‌ تاثیر قرار نمی‌دهد.

نماینده وزن سومی تکواندو کشورمان تصریح کرد: بعد از دو دوره که حسرت حضور در مسابقات جهانی را خوردم موفق شدم جواز شرکت در این میدان بزرگ را کسب نمایم و بدون شک برای کسب بهترین ‌نشان در میدان مبارزه تا آخرین نفس می‌جنگم.

احمدی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم اما سعی کردم در این مدت از نفرات باتجربه کمک بگیرم و با تصویرسازی‌هایی که انجام دادم از نظر روانی آمادگی لازم را کسب نمایم. مطمئن باشید سروش احمدی برای ایران تا آخرین لحظه و نفس می‌جنگند و در میدان مبارزه کم نمی‌گذارد.

تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان با اشاره به رقبایش گفت: برایمان هیچ فرقی ندارد که کدام حریف برابر ما قرار می‌گیرد چراکه همه بچه‌ها به صورتی تمرین کردند تا هر حریفی برابر آنها قرار بگیرد شکستش دهند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: رنگ مدال من در این رقابت‌ها هم در ارتقاء جایگاه خودم در رنکینگ تاثیر به سزایی دارد و هم در کسب عنوان تیمی مهم است؛ من در میدان مبارزه هیچ چیز کم نمی‌گذارم و تا آخرین نفس تلاش می‌کنم.

احمدی در پایان گفت: کادرفنی در این مدت تمام توان خود را برای آمادگی ما به کار گرفت؛ از مردم می‌خواهم برای تیم جوان و با انگیزه ما دعا کنند تا به بهترین شکل پاسخگوی زحمات کادرفنی باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده