سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ولی‌نژاد: قهرمانی در المپیک جوانان انگیزه من را دو چندان کرد

یلدا ولی‌نژاد نماینده وزن 62- کیلوگرم تکواندو کشورمان گفت: مهرماه سال گذشته با غلبه بر تمامی حریفانم موفق شدم عنوان قهرمانی را در بازی‌‌های المپیک جوانان کسب نمایم این مهم انگیزه من را دوچندان کرد و به خودباوری رسیدم.

یلدا ولی‌نژاد تکواندوکار 17 ساله‌ تیم‌ملی بانوان می‌باشد که خود را برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان آماده کرده است؛ یلدا که به تازگی وارد رده‌سنی بزرگسالان شده تاکنون توانسته طلا و برنز قهرمانی آسیا و عنوان قهرمانی بازی‌های المپیک جوانان را به نام خود ثبت نماید. وی پیش از اعزام در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: نزدیک به 5 ماه است که در اردو تمرینات را به صورت منظم و فشرده پیگیری می‌کنیم و همه چیز آماده است تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

وی افزود: از نظر فنی، جسمانی، سرعت و تکنیک از اول اردو تاکنون خیلی پیشرفت کرده‌ام و در این مدت زحمات زیادی کشیده‌ام؛ امیدوارم بتوانم مزد تلاشم را بگیرم.

ولی‌نژاد با اشاره به مدال طلای خود در بازی‌های المپیک جوانان گفت: مهرماه سال گذشته با غلبه بر تمامی حریفانم موفق شدم عنوان قهرمانی را کسب نمایم، این مهم انگیزه من را دوچندان کرد و به خودباوری رسیدم چراکه با تصاحب این مدال مطمئن شدم هیچ‌چیز از دیگر حریفان کم ندارم.

نماینده وزن 62- کیلوگرم گفت: مهمترین حریفان من ترکیه، صربستان، فرانسه و اسپانیا هستند اما این هوگوپوشان را آنالیز کردم، برای مبارزه با آنها برنامه دارم و به دنبال تکرار مدال طلا در مسابقات جهانی هستم.

وی در پایان گفت: مطمئن هستم اگر در روز مسابقه خودم باشم می‌توانم بهترین مدال را کسب نمایم. از همه می‌خواهم برایم دعا کنند تا مزد زحماتم را بگیرم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده