سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همتی: افتخار بزرگی است که نماینده ایران در مسابقات جهانی هستم

کیمیا همتی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم گفت: مسابقات جهانی میدان بسیار سختی می‌باشد و  افتخار بزرگی است که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها انتخاب شدم، امیدوارم بتوانم دل مردم ایران را شاد نمایم.

کیمیا همتی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم کشورمان به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف رقبای خود می‌رود؛ کیمیا در بازی‌های المپیک به نشان نقره رسید و حالا خود را برای حضور در این رویداد بزرگ آماده کرده است. وی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: نزدیک به 5 ماه است که به صورت متوالی تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب نماییم.

وی با اشاره به مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: در این رویداد برای نخستین مرتبه در رده‌سنی بزرگسال حضور پیدا کردم؛ در اولین گام با بهترین‌های آسیا مبارزه کردم و اینکه توانستم آنها را از پیش‌رو بردارم من را امیدوار کرد که در این رده‌سنی نیز می‌توانم موفق باشم.

همتی افزود: پس از این مسابقات اشکالات فنی و روانی خود را شناختم و در طول اردو سعی کردم آنها را برطرف نمایم تا به امید خدا بتوانم در مسابقات قهرمانی جهانی بهترین عملکرد را داشته باشم.

نماینده وزن 67- کیلوگرم تکواندو کشورمان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی میدان بسیار سختی می‌باشد و  افتخار بزرگی است که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها انتخاب شدم، امیدوارم بتوانم دل مردم ایران را شاد نمایم.

وی با اشاره به رقبایش گفت: در وزن 67- کیلوگرم ستاره‌های بسیاری حضور دارند، هر مبارزه برای من حکم فینال را دارد و باید حواس جمع به مصاف رقبایم بروم. ساحل عاج، ترکیه، انگلیس، چین و کره‌جنوبی از مهم‌ترین حریفان من محسوب می‌شوند.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان در میدان مبارزه می‌جنگم و قول می‌دهم از هیچ تلاشی برای به نمایش گذاشتن توانایی‌هایم دریغ نکنم تا بهترین نتیجه را کسب نمایم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده