سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ناظمی: هوگوپوشان ایرانی مرد روزهای سخت هستند/ هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت

عرفان ناظمی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان گفت: هر تکواندوکاری در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند تا مدال کسب نماید و هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت؛ ما نیز از قدرت‌های دنیا به شمار می‌آییم و هوگوپوشان ایرانی مرد روزهای سخت هستند.

عرفان ناظمی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشومان تاکنون در میادین مختلفی حضور داشته اما برای نخستین مرتبه است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کند. عرفان در گفت و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط خود گفت: تمرینات خوب و منظمی را در دو بخش فنی و بدنسازی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر آمادگی مطلوب را برای شرکت در این رویداد بدست آورده‌ام.

ناظمی تصریح کرد: نسبت به ابتدای اردو خیلی پیشرفت کردم و در فرصتی که در اختیار داشتیم سعی کردم نقاط ضعف خود را برطرف نمایم.

وی اینطور ادامه داد: تجربه شرکت در میادین دیگر را داشتم اما برای اولین بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم. وزن تخصصی من 80- کیلوگرم است اما در مسابقات انتخابی در یک وزن بالاتر جواز کسب کردم. شاید کمی این مساله برای من سخت باشد اما کسی که بخواهد مدال بگیرد به این موارد توجهی نمی‌کند و من نیز پرقدرت به مصاف رقبایم می‌روم.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان گفت: ورزشکاران نامداری از کشورهای کره‌جنوبی، روسیه، چین تایپه و چین از مهم‌ترین رقیبان من به حساب می‌آیند اما نکته مهم این است که هر تکواندوکاری در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند تا مدال کسب نماید و هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت؛ ما نیز از قدرت‌های دنیا به شمار می‌آییم و هوگوپوشان ایرانی مرد روزهای سخت هستند.

ناظمی تاکید کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها سال قبل از بازی‌های المپیک برگزار می‌شود کسب مدال طلا در آن خیلی اهمیت دارد و هرکس به این مهم دست پیدا کند می‌تواند گام بلندی به سوی المپیک بردارد؛ عزت و ذلت هر انسانی دست خدا است من در این مدت خیلی تلاش کردم و باقی را به خدا واگذار می‌کنم، امیدوارم شرمنده کادرفنی نشوم.

وی در پایان گفت: مدال طلا در رده بندی تیمی بسیار تاثیرگذار است و ما همه توان خود را به کار می‌گیریم تا سومین ستاره قهرمانی را برای تکواندو ایران به ارمغان بیاوریم. از همه مردم می‌خواهم دعا کنند تا بتوانیم دل مردم را شاد نماییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده