سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر؛

مومن‌زاده دومین فینالیست تاریخ تکواندو بانوان در میدان جهانی/ آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان در دومین روز

در پایان رقابت‌های روز نخست از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مهلا مومن‌زاده موفق شد به عنوان دومین دختر ایرانی به فینال این رقابت‌ها را پیدا کند؛ فردا و در دومین روز این رویداد مبارزات فینال مهلا و همچنین رقابت‌های آرمین هادی‌پور پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 از صبح امروز (چهارشنبه – 25 اردیبهشت‌ماه) با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

امروز (چهارشنبه – 25 اردیبهشت‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 58- کیلوگرم مردان و 46- و 73- کیلوگرم زنان بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

مهلا مومن‌زاده جوان آینده‌دار تکواندو کشورمان موفق شد با انجام رقابت‌های جذاب و دیدنی و کسب 5 پیروزی به عنوان دومین دختر ایرانی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کرده و مدال نقره خود را قطعی نماید. مهلا فردا و برای کسب مدال طلا باید با «جای یونگ سیم» از کره‌جنوبی قهرمان جهان 2017 و دارنده 4 مدال برنز گرندپری مبارزه کند.

اکرم خدابنده دیگر نماینده گروه زنان بود که در نخستین گام نتیجه را به نماینده قزاق واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. محمد حسن پلنگ‌افکن هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم که توانسته بود به مرحله یک هشتم رقابت های جهانی راه پیدا کند در این مرحله و در ثانیه های پایانی نتیجه را 10 بر 9 برابر نماینده مصر (نایب قهرمانی آفریقا) واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. محمد حسن در گام نخست  هوگوپوش کلمبیا را 15 بر 4 از پیش رو برداشت؛ در ادامه نیز موفق شد "تاوین هانپراب" تایلندی نایب قهرمان بازی های المپیک ریو را 17بر 15 شکست دهد اما در سومین دیدار نتیجه را به نماینده مصر واگذار کرد.

فردا و در دومین روز این رقابت‌ها مبارزات 54- و 68- کیلوگرم مردان و 73+ کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور تنها نماینده کشورمان است؛ میرهاشم حسینی هوگوپوش پرافتخار ایران نیز که خود را برای حضوری پر قدرت در این رویداد آماده کرده بود با ادامه کارشکنی سفارت انگلیس در صدور روادید، مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان به مصاف رقبا می‌رود؛ در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های 12G است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده