سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مومن زاده: خوشحالم که توانستم در اولین حضور مدال نقره جهان را کسب کردم/ هدفم تاریخ‌سازی بود اما نشد

نایب قهرمان جهان گفت: هدفم تاریخ سازی در مسابقات قهرمانی جهان بود اما شاید خواست بود که این مهم حاصل نشد و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو جبران نمایم؛ خدا را شکر در نخستین تجربه حضور موفق شدم بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستم.

مهلا مومن‌زاده دختر شایسته تکواندو ایران موفق شد در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات جهانی بر سکوی نایب قهرمانی بایستد و دومین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان ایران را به نام خود ثبت نماید. وی در خصوص کسب این نشان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها تمام تلاش خود را کردم؛ در فینال برابر نماینده با تجربه کره‌جنوبی که قهرمان جهان دوره قبل بود قرار گرفتم و اما متاسفانه نتیجه آن طور که پیش‌بینی کردم نشد. انشالله در مسابقات آتی بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال را بدست می‌آورم.

وی افزود: در رده‌سنی نونهالان تجربه قهرمانی در مسابقات جهانی را داشتم و پس از آن نیز در رده‌سنی نوجوانان شرکت داشتم؛ اما رقابت‌های جهانی در رده سنی بزرگسال واقعا متفاوت است، خوشحالم که توانستم در اولین حضور مدال نقره جهان را کسب کنم.

نایب قهرمان جهان اینطور ادامه داد: برای شرکت در این رقابت‎ها 4 ماه تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب نماییم.همچنین در اردوی صربستان با تکواندوکاران قدرتمند مبارزات خوبی را انجام دادیم و متوجه شدیم از این نفرات هیچ چیز کم نداریم.

دختر 17 ساله تکواندو ایران تصریح کرد: هدفم تاریخ سازی در مسابقات قهرمانی جهان بود اما شاید خواست خدا بود که این مهم حاصل نشد و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو جبران نمایم؛ خدا را شکر در نخستین تجربه حضور موفق شدم بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستم.

وی در پایان گفت: مدالم را ابتدا به مردم سرزمینم تقدیم می کنم  و امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای دل آنها را شاد نمایم. همچنین این مدال را به دایی شهیدم عباس غیاثوند که برای دفاع از مهین و پرچم ایران جان فشانی کرد اهدا می‌‌کنم. از حمایت‌های بی دریغ مسئولین فدراسیون تکواندو، نایب رییس بانوان، کادرفنی و همچنین خانواده و اساتیدی که در این مدت به من کمک کردند و برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده