سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوذری: عسکری مربی کاربلدی است /مدال مهلا نشانه بالندگی تکواندو بانوان است

در رقابتهای جهانی منچستر شرایط طوری رقم خورد که ملی پوشان تکواندو کشورمان نتوانستند توانایی های خود را به رخ حریفان بکشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ محمد نوذری رییس هیات تکواندو البرز گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 در حالی به پایان رسید که با فشار روانی بیش از حدی که قبل از اعزام ملی پوشان به واسطه کارشکنی در صدور ویزا توسط میزبان تحمل کردند نتیجه راضی کننده ای کسب نشد و ملی پوشان تکواندو کشورمان نتوانستند توانایی های خود را به رخ حریفان بکشند.

نوذری گفت: اگر اعزام ملی پوشان طبق برنامه  انجام می شد با پیش بینی های  صورت گرفته و امید به مدال میرهاشم حسینی و حضور ناظمی در رقابتها تیم ایران میتوانست بر سکوی سومی این رقابتها قرار گیرد که متاسفانه با کارشکنی و عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان این مهم از دسترس تیم ملی دور ماند.

کارشناس خبره تکواندو افزود: فریبرز عسکری مربی کاربلدی است که درهمین مدت کوتاه هم شاهد ارتقای سطح فنی ملی پوشان هستیم. با توجه به اینکه در آستانه حضور در نخستین دوره رقابت های مهم گرند پری در سال جاری هستیم امیدوارم با همدلی و حمایت همه جانبه از سرمایه های تکواندو کشورمان شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.

نوذری با اشاره  به عملکرد تیم ملی بانوان در آوردگاه جهانی گفت: مدال مهلا مومن زاده و پیروزی های بانوان تکواندو در مقابل حریفان صاحب نام بویژه اروپایی ها نشان دهنده رشد و بالندگی دختران تکواندو ایران است.

رئیس هیات تکواندو البرز خاطر نشان ساخت : مهلا مومن زاده با کسب مدال نقره جهان به عنوان جوان ترین بازیکن این رقابتها فعل خواستن را به شایستگی صرف کرد و توانست به هدف خود جامه عمل بپوشاند. مهلا در گذشته نیز باحضور در رده نونهالان و نوجوانان توانایی هایش را به رخ حریفان کشیده بود که این مهم در سایه تلاش های مرحوم صبا معصومی مربی اولیه مهلا و حمایت های بیدریغ مربی کنونی اش سیده مهنوش مظلومی رقم خورد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در پایان گفت:عرصه  مسابقات جهانی همواره یکی از میادین سخت و حساس برای قهرمانان است. مسابقات اخیر نیز از این دست رویداد ها بود واز سوی دیگر انتظارات مردم از تکواندوکاران ما کار را سخت تر میکند. امیدوارم با حمایت همه جانبه دلسوزان تکواندو  و برنامه ریزی مدون بهترین ها برای تکواندو کشورمان رقم بخورد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده