سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم ملی نوجوانان؛

زارع: هدف ما قهرمانی در اردن است

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان گفت: هدف ما قهرمانی در اردن و کسب سکوی اول تیمی است؛ برای رسیدن به این هدف هر روز تلاش می کنیم و دست از آن نمی کشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ندا زارع در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان گفت: تیم ملی تکواندوی نوجوانان ۳۰ و ۳۱ تیر در مسابقات قهرمانی آسیا در اردن حضور خواهد داشت و تمرینات تیم ملی از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا پیش از اعزام به این رویداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روند انتخابی بازیکنان بدین صورت بود که در رده سنی نوجوانان یک دوره مسابقات آزاد داشتیم و پس از آن، برگزاری انتخابی درون اردویی بخش بعدی کار ما بود. در حال حاضر ۱۵ تکواندوکار در اردو داریم و ۱۰ هوگوپوش عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به وضعیت مهلا مومن زاده و یلدا ولی نژاد گفت: مهلا و یلدا در مسابقات جهانی بزرگسالان در منچستر حضور داشتند و برای مسابقات اردن می توانند به تیم ملی نوجوانان کمک کنند. آنها نیز برای انتخابی بعدی که تعیین کننده ترکیب نهایی اعزامی است حضور خواهند داشت و انتخابی با حضور ۱۷ تکواندوکار برگزار می‌شود.

زارع عنوان کرد: هم مهلا مومن زاده و هم یلدا ولی نژاد تجربه حضور در مسابقات بزرگسالان جهان و مسابقات نوجوانان جهان را دارند و حضور آنها نقطه قوت تیم ما است. تیمی در اختیار داریم که اغلب آن ها در مسابقات جهانی و آسیایی نونهالان حضور داشته اند و ساختار اصلی تیم را همان نفراتی تشکیل می دهند که در مسابقات جهانی نوجوانان در تونس مسابقه دادند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: مبینا کلی وند تجربه مسابقات جهانی نوجوانان تونس و نونهالان آسیا و جهان را دارد. غزل سلطانی، در نونهالان آسیا و جهان و در نوجوانان جهان حضور داشته که در تونس در مسابقه یک چهارم نهایی به حریف کانادایی اش که نقره گرفت باخت. آناهینا توکلی و یلدا رنجبر نیز تجربه حضور دارند؛ هم رنجبر و هم نرگس میر نوراللهی تا آخرین اردوی سال قبل تیم جهانی نوجوانان با آن تیم بودند. مریم وسیله بر نیز از با تجربه ها است و در مجموع تیمی پرامید در اختیار داریم.

او ادامه داد: ما از یک تیم بااستعداد برخوردار هستیم، به طور کلی کار در رده های سنی پایه این مشکل وجود دارد که بازیکنان شما مدت زیادی در اختیارتان نمی مانند و به رده سنی بالاتر می روند. با این وجود امید و  هدف ما قهرمانی در اردن و کسب سکوی اول تیمی است؛ برای رسیدن به این هدف هر روز تلاش می کنیم و دست از آن نمی کشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده