سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانلرخانی: می‌خواهیم عنوان قهرمانی آسیا را در اردن تکرار کنیم

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته خود را در این دوره از رقابت‌ها تکرار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگو با سایت فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا تیرماه به میزبانی کشور اردن برگزار می‌شود و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته خود را در این دوره از رقابت‌ها تکرار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه پاراتکواندو در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد، اعزام تیم ملی در مسابقات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. رقابت‌های قهرمانی آسیا از نظر امتیازی G4 است بنابراین فرصت مناسبی برای تیم ما محسوب می‌شود تا با عملکرد موفق بتوانیم امتیازات لازم را برای ارتقا رنکینگ ملی پوشان جمع آوری کنیم.

خانلرخانی اظهار داشت: رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک تنها در دو کلاس‌بندی پزشکی برگزار می‌شود و بر همین اساس ۳ ملی پوش ما شانس کسب سهمیه را دارند. البته ما کار سختی برای قطعی شدن کسب سهمیه داریم چرا که هر رویدادی دارای امتیاز است و حفظ و ارتقا رنکینگ کار ساده‌ای نیست و باید در مسابقات مختلف حضوری موفق داشت.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران تصریح کرد: ۴ نفر اول هر وزن، در رنکینگ جهانی به طور مستقیم سهمیه پارالمپیک را به دست می‌آورند و با توجه به رده مهدی پوررهنما شانس ما در این کلاس برای کسب سهمیه بالا است اما در دو وزن دیگر کار ما سخت‌تر است چرا که باید اصغر عزیزی و سجاد جوانبخت را در جمع ۴ نفر برتر قرار دهیم تا بتوانند سهمیه را به دست آورند.

وی در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور خاطرنشان ساخت: در این دوره از مسابقات حضور ملی پوشان و مدال آوران رویدادهای بین المللی را معاف کردیم تا سایر ورزشکاران را بهتر ارزیابی کنیم و فرصت بیشتری در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

خانلرخانی عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور را در رده پایه نیز برگزار کنیم تا با شناسایی استعدادها پشتوانه سازی برای تیم ملی را آغاز کنیم چرا که هنوز در رده پایه رویداد بین المللی وجود ندارد اما ما با برگزاری این مسابقات سعی کردیم ارزیابی از رده نونهالان و نوجوانان داشته باشیم و نفرات برتر آن‌ها را زیر نظر بگیریم تا در آینده در رده بزرگسالان از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند و امیدوارم که بتوانیم علاوه بر ایستادن روی سکوی قهرمانی امتیاز لازم برای ارتقا رنکینگ ملی پوشان را هم بدست آوریم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده