سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو؛

نظری: شرایط روحی بچه‌ها به آنها اجازه نداد تمام توان خود را به نمایش بگذارند

عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: تیمی برنده میدان مبارزه خواهد بود که از نظر روحی و روانی در سطح بالاتری قرار گرفته باشد؛ با توجه به اینکه ملی‌پوشان در چند مرحله به مسابقات جهانی اعزام شدند از این نظر آسیب بزرگی دیدند و شرایط روحی بچه‌ها به آنها اجازه نداد تمام توان خود را به نمایش بگذارند.  

تیم‌ملی تکواندو کشورمان در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی با کسب یک مدال نقره و یک برنز جایگاه دوازدهمی را کسب کرد؛ این عنوان حاصل مشکلاتی بود که پیش از اعزام ملی‌پوشان گریبان‌گیر تیم شد.

حسینعلی نظری عضو کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص نتایج کسب شده در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: کادرفنی برای حضور در این رویداد از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود به منظور آماده سازی تیم استفاده کرده بود. همچنین در این دوره سرمربی تیم‌ملی بر تفکر خود مبنی بر انتخابی عادلانه و شایسته‌سالاری پا بر جا ماند و نفراتی برای شرکت در این مسابقات برگزیده شدند که با موفقیت از فیلترهای انتخابی عبور کردند.

وی افزود: این انتخابی فرصت ارزشمندی را برای جوانان تکواندو فراهم کرد و پشتوانه‌سازی خوبی نیز صورت گرفت. همچنین در این اردو نظم، انضباط و اخلاق‌مداری بالایی بر تیم حکمفرما بود و هوگوپوشان از هر حاشیه‌ای به دور بودند.

نظری اینطور ادامه داد: حضور در مسابقات تدارکاتی برای آمادگی بیشتر تیم لازم بود اما با توجه به شرایطی که وجود دارد این مهم نیز حاصل نشد.  

عضو کمیته فنی با اشاره به عدم صدور ویزا در زمان مناسب گفت: تیمی برنده میدان مبارزه خواهد بود که از نظر روحی و روانی در سطح بالاتری قرار گرفته باشد؛ با توجه به اینکه ملی‌پوشان در چند مرحله به مسابقات جهانی اعزام شدند از این نظر آسیب بزرگی دیدند و شرایط روحی بچه‌ها به آنها اجازه نداد تمام توان خود را به نمایش بگذارند.

نظری در پایان گفت: تکواندوکاران در این مدت از نظر فنی پیشرفت چشمگیری داشتند، این موضوع به خوبی در روند مبارزات آنها قابل مشاهده بود و اگر تجربه کافی را در اختیار داشتند می‌توانستند در این رویداد خوش بدرخشند. امیدوارم هوگوپوشان بتوانند توانایی خود را در رقابت‌های پیش‌رو به نمایش گذاشته و امتیاز مسابقات جهانی که بالاجبار از دست دادند را جبران نمایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده