سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پاسخی برای آن همه بی رحمی

هفته‌های پرحاشیه تکواندو ایران با کسب رتبه دوازدهمی جهان را فقط مدال طلای میرهاشم حسینی می‌توانست شیرین کند.

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در اولین رقابت گرندپری (جایزه بزرگ) سال که به میزبانی رم برگزار شد، به مدال طلا رسید؛ مدالی که هم برای او و هم برای تکواندو ایران در این برهه ارزشمند است. 
او بعد از ۲۲۷ روز بدون طلای تکواندوی ایران توانست قهرمان شود تا هم تکواندوی ایران سکوی اول مسابقات سطح بالای گرندپری را بار دیگر تجربه کند، هم راه خود را برای کسب سهمیه المپیک هموارتر نماید.
همین چند هفته قبل بود که حسینی با کارشکنی انگلیسی نتوانست روادید حضور در مسابقات جهانی منچستر را کسب کند، مسابقاتی که امتیازات آن در رنکینگ المپیکی و در فاصله یک سال مانده به توکیو ۲۰۲۰، گام بلندی برای رسیدن به المپیک محسوب می‌شد، اما او از این فرصت محروم ماند.
حسینی با رنکینگ دوازدهم المپیکی به مسابقات رم دعوت شد و در حالی که تصور می‌شد، برای بازگشت به تمرین و مسابقه نیاز به روحیه دارد، اتفاقا بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد تا نیروی جوانی و انگیزه اش را به حریفان ثابت کند.
این تکواندوکار جوان که سابقه کسب ۲ مدال نقره در مراحل دوم و سوم رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، دومین طلایی ایران بعد از آرمین هادی پور در این پیکار‌ها و در زمان هدایت فریبرز عسکری محسوب می‌شود. او با این مدال نشان داد که بیشترین آمادگی را در طول پنج ماه گذشته کسب کرده و شایسته رسیدن به سکوی جهانی است و این مدال پاسخی محکم به بی رحمی‌هایی ورزشی-سیاسی انگلیسی‌ها بود که بازی سیاسی خود را در ورزش تکواندو برای ایرانی‌ها اجرا کردند.

انسیه بحری
کارشناس رشته های رزمی

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده