سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به منظور حضور در بازی‌های آسیایی صورت می‌گیرد؛

آغاز اولین مرحله اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان ناشنوا

با اعلام رييس انجمن تکواندو ناشنوایان نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌های ملی‌تکواندو ناشنوا در دو گروه مردان و زنان و بخش‌های پومسه و کیوروگی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان 10 تا 21 آبان‌ماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود.

برهمین اساس با اعلام رييس انجمن تکواندو ناشنوایان تیم‌های ملی در دو گروه مردان و زنان و بخش‌های پومسه و کیوروگی که مسابقات انتخابی خود را پشت سر گذاشتند نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کنند.

مریم خدابنده، زهرا ابراهیمی، فاطمه زارع و تکتم مومنی‌پور ملی‌پوشان پومسه هستند که از صبح امروز (چهارشنبه – 22 خردادماه) تمرینات خود را زیر نظر پریسا خانی به عنوان سرمربی آغاز کردند.

در بخش کیوروگی زنان مرضیه خوش احوال و فاطمه داشتی در وزن 49- کیلوگرم، پرستو باقری و فاطمه زلیکانی در وزن 57- کیلوگرم، نسیبه شهبازی در وزن 67- کیلوگرم و مونا شیری در وزن 67+ کیلوگرم تیم کیوروگی ناشنوایان را تشکیل می‌دهند که از روز شنبه – 25 خردادماه تمرینات خود را زیر نظر آزاده یاسایی به عنوان سرمربی شروع می‌کنند.

در بخش پومسه مردان شاهین ایسوند، حسین کرمی، مرتضی رضا صفت و محمود اکبری حمیدی ترکیب تیم ناشنوایان را تشکلی می‌دهند که از شنبه تمرینات خود را زیر نظر مهدی صمدیان تبار آغاز خواهند کرد.

همچنین در بخش کیوروگی مردان علیرضا شریفی منش و امیرسالار امیری فرد در وزن 58- کیلوگرم، وحید زینعلی و بهزاد امیری در وزن 68- کیلوگرم، محمد زعفرانی و میثم عابدی در وزن 80- کیلوگرم و مسعود رزاقی و سعید جواهری در وزن 80+ کیلوگرم موفق شدند به اردو راه پیدا کنند که از روز شنبه – یکم تیرماه زیر نظر حسینعلی نعیمی خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌نمایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده