سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور رییس فدراسیون تکواندو؛

نخستین یادواره شهدای ورزشکار گناباد برگزار شد

نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان گناباد روز پنجشنبه - 23 خردادماه با حضور رییس فدراسیون تکواندو در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو شب پنجشنبه - 23 خردادماه در مراسم نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان گناباد در محل مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: بیش از 500 شهید تکواندو کار تاکنون در نقاط مختلف کشور شناسایی شده اند و تاکنون چهار یادواره بزرگداشت برای شهدای تکواندو برگزار شده است.

پولاد گر افزود: تقویت هویت ملی حلقه مفقوده کشور است و مهمترین علت فرار نخبگان به دیگر کشورها می باشد؛ با ترویج یاد و خاطره شهدا به عنوان اسطوره ها و قهرمانان کشور هویت ملی در جامعه تقویت می شود و باید از ظرفیت بخش های مختلف در این زمینه حداکثر بهره را گرفت.

وی اضافه کرد: تبیین هویت ملی میان ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی و به خصوص ورزش قهرمانی موجب می شود که ورزشکاران با انرژی و تلاش مضاعف برای میهن اسلامی افتخارات کسب کند و به پیروزی های بسیاری دست یابند.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: شهیدان به عنوان قهرمانان ملی با نثار جان خود افتخارات بسیاری در دفاع از مرزهای کشور برابر دشمنان متجاوز آفریدند و با نثار خون خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن ما در دست دشمنان باقی بماند و نباید گذاشت یاد و خاطره رشادت های شهدا و ایثارگران در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و سرحدات کشور در جنگ تحمیلی هشت ساله به فراموشی سپرده شود.

همچنین حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در این مراسم، برگزاری یادواره شهدا را مولفه مهمی در تبیین یاد و خاطره شهیدان دانست و گفت: در گسترش این فرهنگ و شناساندن رشادت های شهیدان به مردم و از جمله نسل جوان کم کاری شده و دست اندرکاران و دستگاههای فرهنگی باید بیشتر به وظیفه خطیر خود در این زمینه عمل کنند.

وی در پایان گفت: در شرایطی که دشمنان با انواع ترفندها و تهدیدها علیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران می‌کوشند؛ ترویج یاد و خاطره رشادتهای شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را برابر سیاست‌های خصمانه مستکبران و ایادی آنها بیمه می کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده