سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سروی: در صورت فراهم بودن شرایط مالی به گرندپری ژاپن می‌رویم/ به دنبال اردوی مشترک در صربستان هستیم

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: در صورت حضور بازیکنان ما در میان ۳۲ نفر برتر رنکینگ و فراهم بودن شرایط مالی در گرندپری ژاپن نماینده خواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم بانوان تکواندو دانشجویان اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن مسابقات انتخابی ترکیب این تیم با توجه به داشته‌های ما نهایی شده است. در حال حاضر نیز این تیم تمرینات خود را پیگیری می‌کند و امیدواریم با توجه به اینکه معمولا در بخش بانوان عملکرد خوب و قابل قبولی در مسابقات دانشجویان جهان داشتیم، در این دوره نیز موفق باشیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم ملی تکواندو عنوان کرد: مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد اما قطعا تا قبل از این مسابقات با برگزاری مسابقات آزاد کشوری و ورود به اردوی تیم ملی، پیکره تیم ملی مشخص خواهد شد. تلاش خواهیم کرد در صورت فراهم شدن شرایط در یک یا دو تورنمنت تدارکاتی نیز حضور داشته باشیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سوال که قرار است تیم تکواندو بانوان مجددا اردوی را با کشور صربستان داشته باشد، گفت: به دنبال این موضوع هستیم، اما هنوز صد در صد کارها انجام نشده است و این اردوی مشترک نهایی نیست.

سروی در خصوص حضور کیمیا علیزاده در تمرینات تیم تکواندو دانشجویان تصریح کرد: کیمیا بعد از پشت سر گذاشتن عمل جراحی، در ماه‌های گذشته به تمرینات بدنسازی پرداخته بود و از روز پنجشنبه هفته گذشته نیز برای کسب آمادگی در تمرینات تیم دانشجویان حاضر شد. علیزاده در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات یونیورسیاد قرار ندارد و تنها برای آمادگی در کنار این تیم تمرین می کند. قطعا علیزاده با بهبود شرایط در مسابقات انتخابی شرکت خواهد کرد تا مجددا با اثبات شایستگی به تیم ملی بازگردد.

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان در مسابقات گرندپری اظهار داشت: منتظر اعلام رنکینگ جدید هستیم تا از شرایط بچه‌ها برای حضور در این مسابقات مطلع شویم. قطعا در صورت حضور ملی‌پوشان در میان 32 نفر برتر رنکینگ و فراهم بودن شرایط مالی، نمایندگان ما در مسابقات گرندپری ژاپن حضور خواهند داشت. این اتفاق ضمن افزایش تجربه بازیکنان ما با حضور در یک رقابت سنگین، به بهبود جایگاه آنها در رنکینگ نیز کمک خواهد کرد تا در مسابقات کسب سهمیه کار ما در قرعه‌کشی راحت‌تر باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده