سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر؛

پولادگر: اقتدار و توانمندی در دختران ما وجود دارد/ رقابت‌های لیگ به منزله قهرمان سازی است

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر گفت: اقتدار و توانمندی در دختران ما وجود دارد و بسیار زود شاهد موفقیت بیش از پیش آنها خواهیم بود که مدال‌های ارزشمندی را در میدان های بزرگ صید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر «شکوفه‌های تکواندو» ظهر امروز (سه‌شنبه – 28 خردادماه) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون، سرپرستان تیم‌های حاضر در لیگ، اعضای خانواده تکواندو و ورزشکاران و مربیان در محل خانه تکواندو برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به مربیان و سرپرستان گفت: به لطف خداوند امروز دهمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر را آغاز می‌کنیم و این رقابت‌ها برای ما به منزله قهرمان‌سازی است. اکنون افتخار داریم که موفقیت دختران تکواندوکار را ببینیم؛ سال‌‌ها پیش نوید این نفرات را به خانواده بزرگ تکواندو و جامعه ورزش داده بودیم که نسل طلایی دختران تکواندو در راه است. پیشرو بانوان موفق، کیمیا علیزاده است اما تنها ایشان نیست و به زودی شاهد حضور چشمگیر و درخشان نسل جدید در میادین مختلف خواهیم بود.

وی افزود: در مسابقات جهانی شاهد هنرنمایی یکی از این تکواندوکاران که در همین رقابت‌ها پرورش یافته است، بودیم. مهلا مومن‌زاده از رکورد داران است چراکه در رده‌سنی نونهالان 3 مدال طلای جهان و آسیا، در رده‌سنی نوجوانان مدال نقره آسیا و در نخستین حضور در رده‌سنی بزرگسال نیز به فینال رقابت‌های جهانی راه پیدا کرد و با شایستگی نایب قهرمان جهان شد.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان اینطور ادامه داد: قهرمانان زیادی داریم که در رده‌های سنی مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی کرده اند و بدون شک از میان شما نیز افتخارآفرینان بسیاری خواهیم داشت. سن و تجربه از عوامل مهم در موفقیت است اما شجاعت، کارآزمودگی و مهارت فنی حرف اول را برای پیروزی می‌زند و ورزشکاری که این فاکتورها را داشته باشد می‌تواند بر تمامی رقبا غلبه کند و در میدان جهانی که بعد از بازی‌های المپیک از اهمیت بالایی برخوردار است، افتخار بزرگی را کسب نماید.

پولادگر با اشاره به موفقیت دختران تکواندو در بازی‌های المپیک جوانان 2018 تصریح کرد: در این رقابت‌ها از 3 هوگوپوش اعزامی یلدا ولی‌نژاد موفق به کسب مدال طلا و کیمیا همتی نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد؛ این هوگوپوشان از همین رقابت‌ها به جمع ملی‌پوشان راه یافتند و توانستند با شایستگی مدالی ارزشمند کسب کنند. همتی در راند طلایی فینال نتیجه را واگذار کرد و مدال طلایش به نقره تبدیل شد و ضربه مهلا مومن‌زاده را داور نادیده گرفت و نتوانست مدال کسب کند این موارد را گفتم تا بدانید همه آنها شایسته بودند.

وی اینطور ادامه داد: اقتدار و توانمندی در دختران ما وجود دارد و بسیار زود شاهد موفقیت بیش از پیش آنها خواهیم بود که مدال‌های ارزشمندی را در میدان های بزرگ صید می‌کنند. هیچوقت فراموش نمی‌کنیم که اولین مدال تاریخ ورزش بانوان المپیک ایران به نام رشته تکواندو ثبت شد و انشالله دیگر مدال‌ها نیز با همت، اراده و تلاش شما برای این رشته خواهد بود.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت:  تکواندوکاران بسیاری در رده‌ها سنی مختلف موفق به کسب مدال شده‌اند؛ این مهم موضوع ارزشمندی است که یک ورزشکار با حفظ آمادگی بتواند افتخارات خود را تداوم بخشیده و شایستگی و توان فنی تکواندو بانوان را ثابت کند. از شما توقع دارم در میدان‌های بزرگ با شایستگی و رعایت اصول اعتقادی بتوانید موفقیت کسب کنید؛ بسیار ارزشمند است که دختران مسلمان با حفظ حجاب بتوانند این موفقیت‌ها را بدست آورند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده