سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس فدراسیون تکواندو؛

هیات تکواندو البرز به عنوان هیات برتر کشور قلمداد می‌شود

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در مجمع عمومی سالیانه البرز گفت: هیات تکواندو استان طی شش سال اخیر چهار مرتبه به عنوان هیات برتر و دو مرتبه نیز عنوان دومی را کسب کرد که با استناد بر این آمار هیات تکواندو البرز به عنوان هیات برتر کشور قلمداد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان روز گذشته (دوشنبه – 3 تیرماه) با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، معاونین اداره کل، آرش فرهادیان رییس امور استا‌ن‌ها، محمد نوذری ربیس هیات و اعضاء مجمع روز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در حاشیه برگزاری مجمع سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با تقدیر و تشکر ویژه از محمد نوذری رییس هیات استان و مدیران ارشد ورزش البرز گفت: هیات تکواندو استان طی شش سال اخیر چهار مرتبه به عنوان هیات برتر و دو مرتبه نیز عنوان دومی را کسب کرد که با استناد بر این آمار هیات تکواندو البرز به عنوان هیات برتر کشور قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از موارد قابل توجه در این استان پیشرفت فوق العاده و ثبت چندین رکورد استثنایی در حوزه بانوان است که به عنوان مثال بارز آن می‌توان به کسب تمامی مدال های جهانی در بخش دختران از سوی تکواندوکاران البرز اشاره کرد.

رییس فدراسیون تکواندو با گریزی بر عملکرد هیات البرز افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که این استان نگاه ویژه‌ای به رده‌های سنی پایه داشته و نتیجه آن را نیز در مسابقات قهرمانی کشور و مدال آوری هوگوپوشان شایسته البرزی در رقابت‌های برون مرزی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان شاهد بودیم.

پولادگر گفت: در کنار حضور قدرتمند و تعداد بالای ملی پوشان و مدال آوران البرزی، در بخش کادرفنی و مربیان ملی نیز اساتید این استان مسئولیت هدایت حساس ترین رده های سنی ملی را در اختیار دارند؛ در واقع در این زمینه نیز با وجود چندین سرمربی و مربی در اردوهای تیم ملی، البرز به عنوان قطب کشور معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی شایسته هیات تکواندو استان از رقابت‌های جام فجر و جام باشگاه‌های آسیا در سال 1397، این هیات لیاقت و شایستگی حمایت از سوی مسئولین استان را دارد. بدون شک این موفقیت در سایه حمایت‌های مدیریتی غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان رقم خورده است.

رییس فدراسیون تکواندو با تاکید فراوان بر توجه و برنامه ریزی در رده های سنی پایه گفت: سال گذشته فدراسیون تکواندو با حضوری بی نظیر در مسابقات جهانی نوجوانان در میان 116 کشور موفق به کسب 9 مدال گردید و همچنین در المپیک جوانان نیز ملی پوشان پر افتخار کشور با کسب 4 مدال خوش درخشیدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده