سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:

هیات تکواندو البرز بزرگترین و پرتلاش ترین هیات استان است

در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیات تکواندو البرز مدیر کل ورزش و جوانان گفت: با تلاش مضاعف، عملکرد هیات ها خیلی بهتر از سال های گذشته شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، مجمع سالیانه هیات تکواندو استان روز گذشته (دوشنبه - 3 تیرماه) با حضور اعضاء مجمع در سالن کنفراس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

امیر غفرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در این مجمع گفت: هیات تکواندو بزرگترین و پرتلاش ترین هیات استان است کسب افتخارات متععدد در سایه مدیریت خوب رییس و مجموعه آن هیات رقم خورده است.

وی ادامه داد: با وحدت و یکپارچگی  موجود بین هیات های شهرستان استان هر هفته  مسابقات تکواندو برگزار می گردد که این مهم باعث بالا رفتن سطح مسابقات می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد: با وجود اینکه  امکانات زیر ساختی ضعیف در این استان، ما با استان های درجه یک مقابله میکنیم و البرز همواره به عنوان یکی از مدعیان اصلی ورزش کشور محسوب میشود.

غفرانی افزود: خدا را شکر باموقعیت خوبی که اداره کل فراهم آورده است  و تلاش مضاعف عملکرد هیات ها خیلی بهتر از سال های گذشته شده است. خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته  برنامه های همگانی فراوانی در سطح استان اجرایی  می شود که این موضوع باعث جذب بیشتر مردم به ورزش است. میزبانی رقابت های ملی و بین المللی تاثیر به سزایی در بسط و گسترش ورزش داشته که نمونه بارز آن استقبال چشمگیر از تکواندو پس از میزبانی رقابتهای بین المللی فجر است.
 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده