سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

شرکت اسپریچو در «جام آینده سازان المپیک» و «جام کوثر» تیم‌داری می‌کند

تیم اسپریچو برای نخستین بار در لیگ نوجوانان «جام آینده سازان المپیک» و بزرگسالان «جام کوثر» دختر شرکت خواهد کرد.

حسین مهاجری مدیرعامل مجتمع صنعتی پروتئینی توتیای فرد «اسپریچو» با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: در مسیر رونق تولید در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به این نام مزین کرده‌اند، همگام با رسیدن به اهداف سلامت محور در سطح جامعه و در راستای حمایت از ورزش بانوان کشور به ویژه ورزش قهرمان‌پرور و المپیکی تکواندو در لیگ نوجوانان و بزرگسالان این رشته پرافتخار تیم‌داری می‌کنیم.

وی افزود: بدون تردید نشاط فکری یک جامعه در گرو سلامت جسمی یکایک آحاد آن جامعه بوده علاوه بر اینکه باید در نظر داشت تربیت و پرورش چنین جامعه‌ای در دستان بانوانی است که می‌بایست از نعمت سلامت کامل جسمانی و روانی بهره‌مند باشند.

مهاجری خاطرنشان کرد: برهمین اساس این حضور به عنوان شاخصی ارزشمند برای شرکت در راس امور قرار گرفت تا به عنوان تولیدکننده‌ای که تولید محصولات سالم را سرلوحه کار خود قرار داده بتواند علاوه بر حرکت در مسیر تولید در تعالی جسمی افراد جامعه و بانوان ورزشکار نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی اینطور ادامه داد: امیدوارم با کمک خداوند متعال و حمایت‌های فدراسیون تکواندو، بتوان اهداف تعیین شده را با قدرت بیشتر پیش برد تا منشا خیر و برکت برای همگی باشد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی پروتئینی توتیای فرد «اسپریچو» در پایان گفت: این مجموعه تمامی تلاش خود را در راستای حمایت و اعتلای این رشته ورزشی در تمامی رده‌های سنی و در بخش پسران  نیز به کار خواهد گرفت تا بتواند گام‌های استوارتری در توسعه ورزش قهرمانی کشور بردارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده