سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نظری: پومسه‌روها با قدرت در یونیورسیاد حضور پیدا می‌کنند

سرمربی تیم پومسه دانشجویان گفت: بازی‌های یونیورسیاد به نسبت دیگر رویدادها کمی سخت‌تر است و شباهت بسیاری به المپیک دارد؛ تمامی کشورها با آمادگی کامل در این رویداد شرکت می‌نمایند اما تیم‌ ایران نیز از تجربه خوبی برخوردار است و با قدرت حضور پیدا می‌کند.

حسینعلی نظری سرمربی تیم پومسه اعزامی به سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2019 – ایتالیا در آخرین روزهای باقی‌مانده به آغاز این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 9 اردیبهشت‌ماه تمرینات خود را با حضور 7 پومسه‌رو در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم و 10 روز پس از آن و با برگزاری مرحله نهایی انتخابی، ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها مشخص و اعلام شد.

وی افزود: ما 90 جلسه تمرینی برای شرکت در این رویداد در نظر گرفتیم که خدا را شکر به خوبی سپری شد و اکنون مرحله آخر تمرینات را پشت سر می‌گذاریم. دو مرحله تست آمادگی جسمانی را انجام دادیم و بچه‌ها در این مدت تغییرات چشمگیری داشتند. آنها در شرایط خوبی به سر می‌برند و از عملکردشان راضی هستم؛ تلاش کردیم تا ملی‌پوشان را به خودباوری لازم را برسانیم و امیدوارم روز مسابقات مزد زحمات خود را بگیرند.

سرمربی تیم پومسه با اشاره به مهمترین رقبا در این رویداد گفت: کره جنوبی، چین تایپه، فیلیپین و ویتنام از حریفان سرسخت ما هستند و از مهم‌ترین رقبای کشورهای اروپایی نیز می‌توان به ایتالیا، اسپانیا، مکزیک و اروپا اشاره کرد.

نظری خاطرنشان کرد: بازی‌های یونیورسیاد به نسبت دیگر رویدادها کمی سخت‌تر است و شباهت بسیاری به المپیک دارد؛ تمامی کشورها با آمادگی کامل در این رویداد شرکت می‌نمایند اما تیم‌ ایران نیز از تجربه خوبی برخوردار است و با قدرت حضور پیدا می‌کند.

وی اینطور ادامه داد: بدون شک تجربه خیلی به ما کمک می‌کند و از نظر علمی نیز ثابت شده که برای تکمیل مهارت‌ها باید 8000 ساعت تمرین کرده باشیم؛ نفرات اعزامی به طور کلی حدود 6000 ساعت تمرین کرده اند و به شرایط ایده‌ال نزدیک شده‌اند. در بخش ابداعی نیز هر سه بازیکن توانمندی بالایی دارند و این موضوع نوید بخش کسب نتایج خوب آنها در این میدان است.

سرمربی تیم پومسه یونیورسیاد گفت: در هر دو بخش انفرادی و تیمی نماینده داریم که در مراحل مقدماتی پومسه‌روها تنها باید به اجرای فرم استاندارد بپردازند اما در فینال علاوه بر آن باید فرم ابداعی را نیز اجرا نمایند.

نظری در پایان گفت: این نفرات جزء کسانی هستند که از آنها انتظار می‌رود عملکرد خوبی داشته باشند، من نیز بسیار خوشبین‌ هستم و امیدوارم توانایی خود را باور کنند. از مردم و خانواده بزرگ ورزش می‌خواهم دعای خیرشان را بدرقه راه ما نمایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده