سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری فستیوال صلح جهانی با حضور 5000 تکواندوکار

مراسمی به منظور گسترش صلح در سراسر جهان روز گذشته (شنبه – 8 تیرماه) با حضور 5000 تکواندوکار کره‌ای در "پاجو" کره‌جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فستیوال صلح، با همت دکتر "چانگ وان چو" رییس فدراسیون تکواندو جهانی و همکاری گروه های حامی صلح جهانی (GCS) روز گذشته (شنبه – 8 تیرماه) در "پاجو" کره‌جنوبی  برگزار شد.

این رویداد بزرگ با شعار "دست در دست صلح" و با هدف ارائه آموزش رایگان تکواندو به کودکان کشورهای درحال توسعه صورت گرفت و ترویج فرهنگ صلح و دوستی در تمام جهان، سرفصل اهداف این فستیوال بود.

در مراسم افتتاحیه این فستیوال، تکواندوکاران به همراه گروه‌های حامی صلح هنرهای نمایشی تکواندو را به اجرا درآوردند و آثار هنری مرتبط با صلح نیز در معرض دید مردم قرار گرفته بود.

همچنین پس از فراخوان یک سازمان مردم نهاد آمریکایی، از سراسر دنیا 500 اثر هنری و نقاشی دیجیتالی با عنوان صلح جهانی برای نمایشگاه هنری این فستیوال ارسال شد.

رییس فدراسیون جهانی در این فستیوال گفت: تکواندو یک ورزش المپیکی حامی صلح جهانی است و کودکان و نوجوانان تمام دنیا به ویژه کشورهای در حال توسعه باید پیام صلح و دوستی، امید و نشاط را از این ورزش بگیرند و این هدف باید سرفصل اصلی اهداف تمام فدراسیون‌های ورزشی دنیا باشد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده