سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کمرانی: بازی‌های یونیورسیاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: با توجه به اینکه بازی‌های یونیورسیاد سال قبل از المپیک 2020 برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی تکواندوکاران برای کسب 20 امتیاز این رویداد تلاش می‌کنند.

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان که هوگوپوشان را برای حضور در بازی‌های یونیورسیاد آماده کرده است در خصوص شرایط نفرات اعزامی به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 5 ماه در اردو بودند و دو هفته بعد از بازگشت از این رقابت‌ها، اردوی آماده سازی خود برای رقابت‌‌های دانشجویی آغاز کردند؛ با توجه به این موضوع اکنون شرایط خوبی دارند و برای حضور در این رویداد آماده هستند.

وی افزود: یونیورسیاد با هوگوی KP&P برگزار می‌شود و ما سعی کردیم با این سیستم امتیازدهی چند جلسه تمرینی را برگزار کنیم تا بچه‌ها از این نظر نیز مشکلی نداشته باشند. آنها از نظر روانی نیز در جایگاه بالایی قرار دارند؛ در این مدت ریحانه فولادی در کنار ما بود و لیلا سلیمی نیز برای تمرینات بدنسازی چند جلسه کنار ما حضور داشت.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو زنان گفت: بدون شک تمامی تکواندوکاران با قدرت کامل حضور پیدا خواهند کرد؛ با توجه به اینکه بازی‌های یونیورسیاد سال قبل از المپیک 2020 برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی تکواندوکاران برای کسب 20 امتیاز این رویداد تلاش می‌کنند.

کمرانی در ادامه افزود فرصت زمان کوتاهی را برای حضور در این رویداد در اختیار داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ناهید کیانی در وزن سوم و پریسا جوادی در وزن پنجم مبارزه کند تا بچه‌ها وزن کم نکنند و تنها تمرکزمان برای روی بحث فنی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تکواندو رشته المپیکی است و تمامی کشورها بر روی این رشته سرمایه‌گذاری کرده‌اند بر همین اساس پیش‌بینی نتایج رقابت‌ها کار سختی است اما بچه‌ها تمام تلاش خود را کرده‌اند و امیدوارم بهترین نتیجه حاصل شود.

سرمربی تیم تکواندو زنان گفت: بعد از این رقابت‌های سعی می‌کنیم تا بر روی تکواندوکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند سرمایه‌گذاری کنیم و در صورت مهیا بودن شرایط آنها را به تورنمنت‌های مختلف اعزام نماییم تا رنک آنها ارتقاء پیدا کند. کیمیا علیزاده در اردوی دانشجویان همراه ما بود و تمرینات خود را آغاز کرد و از نظر فنی و روحی کاملاً آماده است تا دوباره به میدان بازگردد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده