سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بختیار: با توجه به حضور پومسه‌‌رو های قوی حق اشتباه نداشتیم

پومسه‌‌رو کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی های یونیورسیاد گفت: سطح مسابقات رقابت ها بالا بود، حریفان قهرمان جهان و آسیایی ما حضور داشتند و حق اشتباه نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و نقل از خبرگزاری تسنیم، کوروش بختیار پس از کسب مدال برنز پومسه سی امین دوره یونیورسیاد در ناپل گفت: سطح مسابقات بالا بود و حریفان قهرمان جهان و آسیایی ما در مسابقات حضور داشتند؛ برگزاری از نظر کیفیت در جایگاه پایین تری از مسابقات جهانی و آسیایی قرار داشت اما شرکت کننده ها قوی بودند و حق اشتباه نداشتیم.

وی در ادامه افزود: اگر در یک تکنیک بی تعادلی نداشتم قطعا نقره می‌گرفتم اما خوشحالم که دست خالی نیستم و توانستم جواب اعتماد استاد نظری را بدهم و از وی تشکر می‌کنم. از استاد ناصر برجی که استاد پایه من بود نیز تشکر می‌کنم.

تکواندو کار کشورمان در خصوص مسابقات تیمی که امروز برگزار می‌شود، یادآور شد: برای آمادگی در بخش تیمی تلاش کردیم و بچه‌های ما واقعا قوی هستند؛ خیلی از کشورها از ما می‌ترسند و تنها باید خودمان را باور داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده