سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در بازدید معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی تکواندو؛

فرهادی‌زاد: فضای ایجاد شده در تکواندو مرهون مدیریتی قوی است

فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: از خانواده بزرگ تکواندو تشکر می‌کنم چراکه محیطی امن، آرام و سراسر فنی را برای دختران و پسران ما فراهم کردند؛ بدون شک فضای ایجاد شده با زیرساخت‌های قدرتمند و مناسب در رشته تکواندو برای رده‌های سنی پایه و جوانان بزرگسالان مرهون مدیریتی قوی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه – 19 تیرماه) با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام فدراسیون تکواندو به همراه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان و زهرا سروی نایب رییس بانوان از تمرینات تیم‌ملی تکواندو نوجوانان و نونهالان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان بازدید و با کادرفنی تیم‌ملی تکواندو کشورمان گفت‌و‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار سروی نایب رییس بانوان ضمن ارائه گزارش از روند آماده‌سازی تیم‌های ملی گفت: تکواندوکاران حاضر در اردوی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌شوند؛ هوگوپوشان کشورمان تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان شده‌اند و امیدوارم در ادامه راه شاهد درخشش این عزیزان باشیم و بتوانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه افزود: از شما تشکر می‌کنم که در جمع ما حضور پیدا کردید. همچنین از ریاست فدراسیون تکواندو که نگاه ویژه‌ و پدرانه‌ای به بخش بانوان دارند و با مدیریت و تدبیر همیشه راهکارهایی که باعث رشد و پیشرفت بانوان بوده را ارائه داده‌اند قدردانی می‌کنم. در پایان به کادرفنی  و دختران پرتلاش تکواندو خداقوت می‌گویم و انشالله در رویدادهای پیش‌رو شاهد کسب مدال‌های خوشرنگ آنها باشیم.

در ادامه سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن عرض خیرمقدم به فرهادی‌زاد گفت: واقعا باعث خوشحالی است که شما به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش کشور زحمت کشیده در این جایگاه قرار گرفته‌اید؛ بخش عمده‌ای از شکل‌گیری ورزش بانوان مدیون و مرهون زحمات چندین ساله شما است. قطعا حضورتان مایه دلگرمی همه به ویژه کسانی است که در حوزه بانوان حضور دارند.

رییس فدراسیون تکواندو در ادامه اظهار داشت:زمانی که کیمیا علیزاده موفق شد در بازی‌های المپیک ریو 2016 و معتبرترین میدان ورزشی در بخش بانوان مدال کسب نماید نوید اینکه علیزاده پیش قراول نسل طلایی دختران کشورمان است را دادیم و این موضوع هنگامی‌که مهلا مومن‌زاده در مسابقات قهرمانی جهان 2019 فینالیست شد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد به همگان ثابت شد. دختران دیگر تکواندو نیز همین شرایط را دارند و موفق شدند در رده‌های سنی مختلف مدال کسب نمایند.

پولادگر خاطرنشان کرد: تکواندو تنها رشته المپیکی است که در کسب مدال و عنوان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در هر دو گروه دختران و پسران همگام با یکدیگر پیش‌ می‌رود. در مسابقات جهانی و آسیایی هر دو گروه عنوان قهرمانی را در کارنامه دارند و در المپیک جوانان نیز در هر سه دوره برگزاری به جز دوره اول پسران و دختران صاحب مدال شده‌اند و از نظر کیفی در جایگاه برابری قرار دارند. این نفرات که در اردو حضور دارند نسلی هستند که در آینده پشتیبان تیم‌های ملی ما خواهند بود و انشاءالله در آینده خبرهای بسیاری از آنها خواهید شنید.

سپس فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: از خانواده بزرگ تکواندو تشکر می‌کنم چراکه محیطی امن، آرام و سراسر فنی را برای دختران و پسران ما فراهم کردند؛ بدون شک فضای ایجاد شده با زیرساخت‌های قدرتمند و مناسب در رشته تکواندو برای رده‌های سنی پایه و جوانان بزرگسالان مرهون مدیریتی قوی است و انشاءالله در عرصه‌های بین‌المللی باعث سربلندی ایران اسلامی باشید.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: کمیته بین‌المللی المپیک بحث برابری جنسیتی را شعار خود قرار داده که این موضوع به خوبی در رشته پرافتخار تکواندو فراهم شده است  و دختران با قدرت کامل به فعالیت می‌پردازند. برنامه‌ریزی‌ها و همچنین نظارت‌ها به قدری دلسوزانه بوده که ارتقاء فنی بانوان  با سرعت هرچه بالاتر صورت پذیرفت و این مهم باعث افتحار همه ما است.

وی اینطور ادامه داد: از ریاست، نایب رییس بانوان، کادرفنی و شما دختران عزیز تشکر می‌کنم که در فضاهای ورزش و امن که خانواده‌ها به آن اعتماد دارند، فعالیت می‌کنید. امیدوارم همانند دوره‌های گذشته در میادین مختلف به ویژه المپیک قدرت خود را به نمایش بگذارید و مایه احترام و آبروی ورزشکاران، خانواده‌های ایرانی و نظام جمهوری اسلام باشید. شما عزیزان می‌توانید با قدرت، توان و انگیزه صحنه‌های افتخارآفرینی تکواندوکارانی همچون کیمیا و مهلا را در میادین مختلف تکرار نمایید.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده