سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان؛

هدف ما میزبانی شایسته در مسابقات قهرمانی پومسه کشور است

سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان گفت: میزبانی از مسابقات بسیار سخت است اما امیدوار هستیم با کسب عنوان قهرمانی توسط پومسه رو های اصفهان این سختی‌ها به شیرینی تبدیل شود؛ هدف ما میزبانی شایسته در مسابقات قهرمانی پومسه کشور است و بر همین اساس از پتانسیل تمامی نیروها کمک گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه کشور و نهمین دوره رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات‌ها در دو گروه مردان و زنان از 27 تیرماه طی 4 روز و به میزبانی هیات تکواندو استان اصفهان برگزار می‌شود.

مرتضی استکی سرپرست هیات تکواندو استان در خصوص برگزاری این رقابتها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی هیات گفت: مسابقات پومسه قهرمانی کشور روز‌های 27 و 28 تیر ماه در بخش مردان و روز‌های 29 و 30 تیر ماه در بخش زنان در سالن "کوثر" عاشق‌آباد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شرایط کسب میزبانی توسط اصفهان نیز یادآور شد: میزبانی از مسابقات بسیار سخت است اما امیدوار هستیم با کسب عنوان قهرمانی توسط پومسهروهای اصفهان این سختی‌ها به شیرینی تبدیل شود؛ هدف ما میزبانی شایسته در مسابقات قهرمانی پومسه کشور است و بر همین اساس از پتانسیل تمامی نیروها کمک گرفته ایم. این مهم پایه‌ریزی مناسبی برای پومسه استان بود و تمامی سعی خود را به کار گرفتیم تا موافقت فدراسیون را برای اخذ میزبانی جلب نماییم.

رپرست هیات تکواندو استان اصفهان افزود: حدود 2 ماه است که در حال آماده‌سازی مقدمات برگزاری این مسابقات هستیم و از پتانسیل پومسه اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابتها استفاده کرده‌ایم؛ با توجه به پیش بینی که نسبت به این مسابقات انجام دادیم و برای کسب عنوان نخست، میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده گرفتیم.

وی با بیان این‌که امیدوار هستیم عنوان قهرمانی را کسب نماییم، گفت: حدود 2 ماه است اردوی دختران و پسران برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آغاز شده است؛ برای هر دو تیم از بهترین مربیان استفاده کرده‌ایم تا با خیال راحت برای این مسابقات آماده شویم.

استکی با اشاره به افتخار‌آفرینی مرجان سلحشوری و مرجان تاجی در مسابقات دانشجویان جهان، عنوان داشت: پومسه اصفهان نه تنها در ایران بلکه در دنیا صاحب سبک است، پومسه‌کاران بزرگی در اصفهان داریم که چندین دوره قهرمان جهان شده‌اند؛ ورزشکاران پومسه اصفهان فوق‌العاده عالی هستند و تنها به یک انسجام نیاز داشتند که اکنون به وجود آماده است.

سرپرست هیات تکواندو استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: وضعیت پومسه‌کاران اصفهانی رو به بهبود است و در آینده نه چندان دور حاصل این انسجام‌ را خواهیم دید؛ در حال حاضر مربیان و بازیکنان اصفهانی در تیم ملی حضور دارند اما می‌خواهیم در آینده نزدیک نفرات بیشتری را در تیم ملی داشته باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده