سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

زارع: به دنبال تکرار قهرمانی در آسیا هستیم

ندا زارع سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر گفت: بچه‌ها در طول اردو پیشرفت چشمگیری داشتند، ما نیز سعی کردیم نقاط ضعف آنها را برطرف نماییم و به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در آسیا هستیم.

تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر کشورمان از اردیبهشت‌ماه تمرینات خود را برای شرکت در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2019 – اردن آغاز کرده‌است و فردا (پنجشنبه – 27 تیرماه) راهی این کشور می‌شود تا رقابت خود را در این رویداد آغاز نماید.

ندا زارع سرمربی تیم اعزامی نوجوانان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 14 اردیبهشت‌ماه تمرینات را با نفرات راه یافته به اردو آغاز کردیم و پس از سه مرحله انتخابی درون اردویی در نهایت 10 هوگوپوش اعزامی به این رویداد مشخص و معرفی شدند.

وی افزود: خدا را شکر شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و امکانات لازم برای آماده سازی فراهم  شده بود. هوگوپوشان روزانه دو نوبت تمرینات فنی و بدنسازی را پشت سر‌ گذاشتند و برای حضور کاملا آماده هستند.

زارع تصریح کرد: بچه‌ها از نظر فنی تغییرات مشهودی داشتند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بسیاری از تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها را در مبارزاتشان اجرا می‌کنند. با توجه به شرایط ویژه‌ای که این رده‌سنی دارند باید از نظر روانی نیز آنها را آماده نماییم و نواقص را به صورتی به آنها گوشزد نماییم که در روحیه تکواندوکاران تاثیر نگذارد.

سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان دختر گفت: برخی بچه‌ها اولین حضور در اردو را تجربه می‌کنند و دیگر نفرات نیز سابقه کمی دارند اما در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند. بچه‌ها در طول اردو پیشرفت چشمگیری داشتند، ما نیز سعی کردیم نقاط ضعف آنها را برطرف نماییم و به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در آسیا هستیم.

وی اینطور ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در کنار تیم از حضور روانشناس بهره‌ بردیم و این موضوع تاثیر به سزایی در آمادگی روانی بچه‌ها داشت چراکه دوری از خانواده، درس، استرس مسابقات و اعزام ممکن بود روحیه آنها را تضعیف کند.

زارع در پایان گفت: کره‌جنوبی، چین، چین تایپه و تایلند حریفان خوب ما در این رویداد هستند اما دختران ایرانی نیز در طول اردو از هیچ تلاشی دریغ نکردند و به دنبال کسب بهترین نتیجه در قاره کهن هستند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده