سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کریمی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم/ برای کسب بهترین عنوان تمرین‌ کرده‌ایم

مرتضی کریمی سرمربی تیم‌ملی نونهالان پسر گفت: کره‌جنوبی، تایلند و چین در میان کشورهای آسیایی صاحب سبک هستند اما تکواندو طی این سال‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ قطعا حضور تک‌ چهره‌‌های بسیاری را در این رویداد شاهد خواهیم بود و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

مرتضی کریمی سرمربی تیم‌ملی تکواندو نونهالان پسر پیش از اعزام به سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2019 در خصوص شرایط تیم به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات آزاد کشوری با حضور بیش از 1000 نفر برگزار و منتخبین به پیکارهای ورود به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند. بعد از رقابت‌های انتخابی مرحله اول اردو را از 20 اردیبهشت‌ماه آغاز کردیم و در نهایت 10 خردادماه ملی‌پوشان اعزامی به میدان آسیایی مشخص و معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه در فاصله زمانی کوتاه عازم دو رویداد آسیایی و جهانی بودیم دو تیم با مربیان مجزا را در نظر گرفته و تمرینات را پیگیری کردیم. خدا را شکر روند آماده سازی این نفرات خوب بود و امیدوارم بتوانیم در هر دو میدان بهترین نتیجه را کسب نماییم.

کریمی در پاسخ به این سوال که علت انتخاب دو تیم مجزا چیست؟ گفت: اصلا نمی‌توانستیم در این خصوص ریسک کنیم؛ تکواندو ایران پتانسیل بالایی دارد و نیروهای خوبی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند. ما تصمیم گرفتیم به تکواندوکاران بیشتری فرصت دهیم، بر همین اساس دو تیم انتخاب کردیم و همین موضوع باعث شد تا در طول اردو نیز بچه‌ها تلاش بیشتری داشته باشند تا در ترکیب تیم جهانی قرار بگیرند.

سرمربی تیم‌ملی نونهالان خاطرنشان کرد: متاسفانه در میان تکواندوکاران تنها بحث مبارزه گرایی و کسب امتیاز مطرح است، سطح فنی بچه‌ها افت کرده و تغییر تکنیک فرصت زمان زیادی را می‌طلبد. خدا را شکر بچه‌ها با تلاش خود را با شرایط هماهنگ کردند، تکنیک‌ها را به خوبی اجرا می‌کنند و امیدوارم در روز مسابقه نیز توانایی شان را به نمایش بگذارند.

وی اینطور ادامه داد: نونهالان شرایط سنی ویژه‌ای دارند؛ یکی از عمده‌ترین مشکلات ما بحث وابستگی به خانواده‌ها است و در طول اردو نیز برخی نفرات به همین دلیل اردو را ترک کردند. ما سعی کردیم در این مدت شرایط مناسبی را برای آنها فراهم کرده و از نظر روانی نیز ملی‌پوشان را آماده نماییم.

کریمی با اشاره به مهمترین حریفان گفت: کره‌جنوبی، تایلند و چین در میان کشورهای آسیایی صاحب سبک هستند اما تکواندو طی این سال‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشته است؛ قطعا حضور تک‌ چهره‌‌های بسیاری را در این رویداد شاهد خواهیم بود و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. بچه‌ها تجربه چندانی ندارند اما تصویرسازی‌های لازم صورت گرفته تا انشالله تک تک آنها در این میدان حضوری موفق داشته باشند.

سرمربی تیم‌ملی نونهالان گفت: از ابتدای اردو برنامه مدونی را برای آماده سازی بچه‌ها در نظر گرفتیم و در مدت زمانی که در اردوی جهانی حضور ندارم تمرینات به صورت قبل پیگیری خواهد شد و هیچ اختلالی صورت نمی‌گیرد.

وی در پایان گفت: بچه‌ها برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها و بهترین عنوان تمرین کرده‌اند و انشالله بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم. از مسئولین فدراسیون تشکر می‌کنم که شرایط را برای آماده‌سازی هرچه بهتر ما فراهم کردند و امیدورام حضور این نفرات را با توجه به سرمایه گذاری که بر روی آنها صورت گرفته در رویدادهای آینده شاهد باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده