سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رییس هیات تکواندو تهران قهرمانی هوگوپوشان نوجوان در آسیا را تبریک گفت

رییس هیات تکواندو تهران طی پیامی، افتخار آفرینی های متعدد و کسب عنوان قهرمانی دختران و پسران نوجوان و همچنین تیم ملی پاراتکواندو در رقابت های قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو تهران؛ درمتن پیام تبریک  علی خلیلی رییس هیات آمده است:

قهرمانی مقتدرانه تیم های ملی تکواندو دختران و پسران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 10 مدال طلا،6 نقره و 1 برنز و 179 امتیاز بیانگر توانمندی تکواندو ایران در عرصه بین المللی، دور اندیشی و برنامه ریزی فدراسیون برای پشتوانه سازی این رشته المپیکی است.

دارا بودن 16 فینالیست در رقابت های آسیایی تکواندو نوجوانان از مجموع 20 وزن اتفاق نادری است که به ندرت در رقابتهای قاره ای و جهانی از سوی تیم های ملی مختلف ورزش کشورمان اتفاق می افتد. دست مریزاد بر شما آینده سازان این سرزمین در صحنه علم و ورزش که ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان بارها و بارها سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را در سالن برگزاری رقابت ها طنین انداز کردید.

بدون تردید قهرمانی مقتدرانه و عزتمندانه تیم های ملی تکواندو نوجوانان پسر و دختر و تیم ملی پاراتکواندو در رقابتهای قهرمانی آسیا حاکی از مدیریت عالی و توان فنی بالای مربیان و تکواندوکاران کشورمان بوده تا به لطف الهی آینده ای روشن برای این رشته المپیکی پیش بینی شود.

ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه موفق ومدیریت زحمتکش فدراسیون، کادر فنی پرتلاش با اخلاق و توانمند و افتخار آفرینان کشورمان امیدواریم همچون گذشته شاهد ادامه افتخار آفرینی تکواندو کشورمان و به اهتزاز در آمدن پرچم ایرانی اسلامی در رقابتهای بین المللی باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده